PARTNER PORTALU
  • BGK

W Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim otwarto nowoczesną salę obsługi klienta

  • PAP/JS    11 stycznia 2019 - 17:03
W Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim otwarto nowoczesną salę obsługi klienta
Inwestycja kosztowała 10 mln zł. Ponad 4,2 mln zł pozyskano z programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji. (fot. duw.pl)

Nowoczesną salę obsługi klienta z 22 stanowiskami otwarto w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu. Pomieszczenie ma usprawnić obsługę osób ubiegających się o paszport, a także obcokrajowców legalizujących pobyt w Polsce.




Wojewoda dolnośląski Paweł Hreniak podkreślił, że ta inwestycja to jeden z największych projektów realizowanych w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim (DUW).

"Zależy nam, by klienci, którzy przychodzą do urzędu, byli obsługiwani na jak najwyższym poziomie. Chodzi zarówno o obywateli polskich, jak i cudzoziemców, którzy starają się o legalizację swego pobytu i pracy w Polsce" - powiedział Hreniak.

Dodał, że dzięki otwartej na parterze urzędu nowoczesnej sali o powierzchni ponad 600 mkw., w której uruchomiono 22 stanowiska do obsługi petentów, jakość obsługi z pewnością wzrośnie.

Dyrektor Wydziału Obywatelskiego i Cudzoziemców w DUW Anna Szewczyk poinformowała, że w poprzedniej sali urzędnicy dysponowali 12 stanowiskami obsługi. Obecnie będą wykorzystywane obie sale, a do obsługi klientów przyznano dodatkowo 11 etatów dla nowych pracowników biura obsługi.

"W zależności od pory roku i zainteresowania klientów będzie działać więcej lub mniej stanowisk obsługi. Od poniedziałku sprawy paszportowe będzie można załatwić w 15 okienkach. Latem w sezonie na pewno obsługa będzie liczniejsza" - dodała Szewczyk.

Nową salę obsługi z 22 stanowiskami, wyposażoną w dyspensery do poboru biletów i w elektroniczne punkty informatyczne, zbudowano dzięki zadaszeniu patia w budynku DUW. Informacje na urządzeniach są przekazywane także po angielsku, rosyjsku i ukraińsku.

Szklany dach o wadze 60 ton przykrył powierzchnię wewnątrz budynku. Nowe wnętrze wyposażono w kamienną podłogę, wygodne miejsca obsługi i miejsca dla oczekujących, zamontowano również klimatyzację i ogrzewanie.

Inwestycja kosztowała 10 mln zł. Ponad 4,2 mln zł pozyskano z programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.