JAKUB MAJEWSKI Częściowa komercjalizacja przyciągnie więcej pasażerów? Czeka nas bardzo trudny rok. „Część kursów zostanie zlikwidowanych” Spór o kolej w wielkim mieście. Nazwa to najmniejszy problem Co czwarta miejscowość w Polsce nie ma transportu publicznego. To nie żart To najsłabsze ogniwo publicznego transportu. Pieniądze idą, nikt nie kontroluje efektów Gminy narzekają, a dochodowe kursy wyłapują prywatni przewoźnicy Szare plamy i połączenia raz na tydzień. Oferta kolei daleka od standardów Autobusy elektryczne w mniejszych gminach? Problem leży gdzie indziej Skazani na wykluczenie? 1/4 sołectw nie jest skomunikowana transportem publicznym Wielkie cięcie w Kolei Plus. Wielu samorządów nie stać na rządowy program Marszałkowska kolej to straszak? Konsultacje z niespodziankami Zgłoś kandydata na Dworzec Roku. Czasu zostało już niewiele Jak podróżować, by najmniej szkodzić środowisku? Wszystko zostało policzone Pierwsi wycofują się z Kolei Plus. Reszta też może mieć kłopot 1 Następna strona