Dobry marketing miasta to nie tylko promocja, ale też rozwój lokalnego biznesu

Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022
Koncerty wielkich zagranicznych gwiazd wcale nie przekładają się na zwiększenie ruchu turystycznego w miastach, ale organizowanie kongresów biznesowych bądź imprez skupionych wokół konkretnej branży - już tak.
• Samorządowcy mówią, że wiele miast staje przed wyzwaniem, jak na nowo nauczyć mieszkańców kochać swoje miasto. Sposoby mają różne.
• Organizacja imprez i kongresów przekłada się na promocję miasta, wzrost zainteresowania inwestorów, ale też na rozwój lokalnego biznesu.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE1