Partnerzy portalu

Dobry marketing miasta to nie tylko promocja, ale też rozwój lokalnego biznesu

Koncerty wielkich zagranicznych gwiazd wcale nie przekładają się na zwiększenie ruchu turystycznego w miastach, ale organizowanie kongresów biznesowych bądź imprez skupionych wokół konkretnej branży - już tak.

• Samorządowcy mówią, że wiele miast staje przed wyzwaniem, jak na nowo nauczyć mieszkańców kochać swoje miasto. Sposoby mają różne. 

• Organizacja imprez i kongresów przekłada się na promocję miasta, wzrost zainteresowania inwestorów, ale też na rozwój lokalnego biznesu.

strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE1

  • Artmetic 2017-10-26 23:18:31
    Marketing lokalny i internetowy: zajrzyj na stronę Artmetic!

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!