PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

"Don't invest in Łódź..." Tak miasto przekona inwestorów?

  • MG    11 marca 2019 - 22:49
"Don't invest in Łódź..." Tak miasto przekona inwestorów?
Od 8 marca 2019 roku w stacjach telewizyjnych CNN i BBC emitowany jest spot promujący miasto (fot. Shutterstock))

Międzynarodowa kampania promocyjna Łodzi wkroczyła właśnie w najważniejszy etap. Od 8 marca 2019 roku w stacjach telewizyjnych CNN i BBC emitowany jest spot promujący miasto, mający zachęcenie zagranicznych inwestorów do rozwijania w Łodzi swojego biznesu.




  • Celem kampanii jest przekonanie przedsiębiorców do zainwestowania w Łodzi. A hasło "Don't invest in Łódź" jest spuentowane "if...". W ten sposób miasto zachęca inwestorów.
  • W kampanii pokazane są atrakcyjne obiekty, przestrzenie i atuty gospodarcze regionu. Przede wszystkim chodzi o zaprezentowanie Łodzi jako miejsca sprzyjającego kreatywności i przedsiębiorczości.
  • Dyrektor Michał Śmiechowicz z Biura Rozwoju Gospodarczego i Współpracy Międzynarodowej UMŁ dodaje: - Spot jest jednym z elementów kampanii, którą prowadzimy od września 2018 r.

Celem kampanii jest przekonanie przedsiębiorców do zainwestowania w Łodzi. Dlaczego więc hasło kampanii brzmi "Don’t invest in Łódź"? Odradzanie inwestycji jest jednak pozorne, a wyjaśnia to pojawiający się przy haśle dopisek "if…". Odbiorcy, w zależności od nośnika, spotykają się m.in. z przekazem: "Don’t invest in Łódź… if you like to stay behind" lub "Don’t invest in Łódź… if you’re not interested in working with the best" - w ten sposób zostały ujęte atuty regionu. Kampania ma charakter międzynarodowy, dlatego hasło zostało stworzone w języku angielskim.

Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi, podczas prezentacji spotu promującego miasto, powiedziała: - Łódź jest głównym beneficjentem środków unijnych w przeliczeniu na jednego mieszkańca. Łódź w ostatnich latach bardzo się zmieniła, ale świadomość tego zarówno w kraju jaki i zagranicą nie jest duża. Ta kampania ma na celu dotarcie do wszystkich, którzy mogliby zainwestować w Łodzi, ale o naszym mieście niewiele dotąd słyszeli. Ma ona również pokazać jak w ostatnim czasie zmieniła się Łódź. Będzie to olbrzymia kampania w mediach klasycznych jak CNN i BBC oraz mediach społecznościowych. Pojawią się też billboardy m.in. na największych lotniskach. Cieszę się, że możemy pokazać fajną Łódź i zaintrygować naszym miastem inwestorów, a walczymy o nich z wieloma miastami z całej Europy.

Prezydent miasta udostępniła spot na swoim koncie na portalu Facebook

W kampanii pokazane są atrakcyjne obiekty, przestrzenie i atuty gospodarcze regionu. Przede wszystkim chodzi o zaprezentowanie Łodzi jako miejsca sprzyjającego kreatywności i przedsiębiorczości. Pokazujemy poszczególne specjalizacje i branże prężnie rozwijające się w Łodzi, np. IT, włókiennictwo, kosmetologia. Na potrzeby kampanii nawiązana została współpraca z takimi łódzkimi firmami jak: Indigo Nails, Instytut Technologii Bezpieczeństwa "MORATEX", Enigma Pattern, Proteon Pharmaceuticals, Hycom czy Signify.

Dyrektor Michał Śmiechowicz z Biura Rozwoju Gospodarczego i Współpracy Międzynarodowej UMŁ dodaje: - Spot jest jednym z elementów kampanii, którą prowadzimy od września 2018 r. Oprócz bilboardów pokazujemy również na największych targach trzyminutowe filmy promujące Łódź. Jesteśmy obecni w serwisach internetowych m.in. Wall Street Journal, Bloomberg, czy LinkedIn oraz mediach społecznościowych (m.in. YouTube). Na potrzeby kampanii powstały m.in. filmy VR 360 stopni, film promocyjny, spoty radiowe i telewizyjne. To szeroko zakrojony projekt, który kosztował 3,2 mln zł, z czego 85% pochodzi z funduszy UE. Kampania będzie ona trwała do września 2019 r.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.