Partnerzy portalu

Drogi sposób na promocję miasta

Blisko ćwierć miliona złotych prezydent Gdyni Wojciech Szczurek zapłaci indyjskiej spółce WNS za promocję. Forma reklamy budzi jednak sporo kontrowersji.
Europejski Kongres Gospodarczy
Trwa rejestracja uczestników na nasz tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy. Zapraszamy! Udział możecie potwierdzić pod tym linkiem.

WNS Global Services to koncern z Indii, który przez oddział w Londynie otworzył w Gdyni biura. WNS świadczy usługi outsourcingowe (finansowo-księgowe, prawne, sprzedażowe, analityczne) dla wielu korporacji. Ma swoje oddziały m.in. w Indiach, Bukareszcie, Indiach, Kostaryce, RPA, na Filipinach i Sri Lance.

Z dokumentów wynika, że Gdynia zapłaci koncernowi 246 tys. zł za "umieszczenie na stronie internetowej firmy wns.com linku do strony internetowej Gdyni", a także umieszczenie nazwy Gdynia w raporcie firmowym (w części dotyczącej Polski) oraz logo miasta na "ulotce/podkładce" - podaje trojmiasto.gazeta.pl.

strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE2

  • Promocja 2014-01-12 15:14:40
    Samo-rządzący miasto promuje i biedę w mieście podtrzymuje. Tysiące zł na reklamy wydają. a czy z tej akcji korzyści mają?
  • Eterno Vagabundo 2014-01-11 23:53:17
    Polscy spece od reklam Stoją pod RUPu bramą, A w Polsce, Hindusi, Zajmują się reklamą.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!