Drogi sposób na promocję miasta

WNS Global Services to koncern z Indii, który przez oddział w Londynie otworzył w Gdyni biura. WNS świadczy usługi outsourcingowe (finansowo-księgowe, prawne, sprzedażowe, analityczne) dla wielu korporacji. Ma swoje oddziały m.in. w Indiach, Bukareszcie, Indiach, Kostaryce, RPA, na Filipinach i Sri Lance.
Z dokumentów wynika, że Gdynia zapłaci koncernowi 246 tys. zł za "umieszczenie na stronie internetowej firmy wns.com linku do strony internetowej Gdyni", a także umieszczenie nazwy Gdynia w raporcie firmowym (w części dotyczącej Polski) oraz logo miasta na "ulotce/podkładce" - podaje trojmiasto.gazeta.pl.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!