PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

Gdańsk ma już swoje słodycze. Teraz będzie miał... kosmetyki

  • JS    17 lipca 2018 - 21:09
Gdańsk ma już swoje słodycze. Teraz będzie miał... kosmetyki
Kosmetyki inspirowane morzem i Gdańskiem. Zenon Ziaja (z prawej) prezes zarządu Ziaja Ltd. z wizytą u Pawła Adamowicza prezydenta Gdańska (fot. Dominik Paszliński/gdansk.pl)

Nowa seria kosmetyków inspirowanych nadmorskim surowym klimatem i specyfiką miasta to ostatni produkt działającej w Gdańsku firmy kosmetycznej Ziaja. GdanSkin to 13 produktów do pielęgnacji ciała i włosów. Element gdański jest nie tylko w nazwie - na buteleczkach i pudełkach znalazły się rysunki charakterystycznych dla miasta elementów - Neptun, Żuraw, stoczniowe dźwigi.




- Pomysł na serię związaną z Gdańskiem pojawił się już kilka lat temu - mówi Joanna Kowalczuk, kierownik Działu Marketingu Ziaja Ltd: - Zależało nam na oddaniu charakteru miejsca, w którym żyjemy, pracujemy, tworzymy. Firma Ziaja powstała w 1989 roku i od początku związana jest z Pomorzem, z którego nieustannie czerpie inspiracje.

Siedziba Ziai mieści się w Gdańsku, firma produkcyjna na Kaszubach, a w nowej linii kosmetyków wykorzystano m.in substancje aktywne pozyskiwane z kolagenu morskiego i roślinności nadmorskiej: kocanki nadmorskiej, szanty zwyczajnej, babki drobnolistnej i naturalnych mikroelementów. Ziaja już wcześniej wypuściła linię kosmetyków Sopot, czyli typowo letnie, plażowe specyfiki jak kremy brązujące, mleczko utrwalające opaleniznę itp.

Teraz przyszedł czas na Gdańsk.

- Nietuzinkowy zapach preparatów przywodzi na myśl naturę morza i skalistą roślinność - zachwala Joanna Kowalczuk. - To orzeźwiająca mieszanka świeżo roztartych roślin skalistych, które tworzą zamszowo-wodną tonację. Delikatne dolne nuty zapachu tworzy sól morska i lekko żywiczny bursztyn.

Na niebieskich i białych pudełkach i tubkach znalazły się rysunki charakterystycznych dla miasta elementów - Neptun, Żuraw, stoczniowe dźwigi. GdanSkin to 13 produktów do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Seria pojawiła się w sklepach na początku lipca.

Ziaja Ltd angażuje się też w życie kulturalne Gdańska. W tym roku, już po raz trzeci z rzędu, firma otrzymała zaszczytną nagrodę Splendor Gedanensis w kategorii Mecenasa Gdańskiej Kultury. Firma jest stałym sponsorem spektakli realizowanych przez Teatr Wybrzeże. W 2016 roku objęła finansową opieką również Gdański Festiwal Tańca, Festiwal Jazz Jantar i Gdański Festiwal Muzyczny.

Gdańsk ma też własną linię słodyczy - ekskluzywnych pralinek i czekolad, którą stworzyła Gdańska Organizacja Turystyczna z fabryką czekolady „Bałtyk”, artystką malarką Magdą Benedą i historykiem profesorem Andrzejem Januszajtisem. W skład tej wizytówki miasta wchodzą pralinki o kilku smakach.

- Ten projekt jest wyjątkowy, bo wszystko w nim jest gdańskie - mówi Łukasz Wysocki, prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej. - Gdańska Organizacja Turystyczna, gdańska malarka, gdański historyk i gdański producent czekolady. Ta linia łączy w sobie wartości  turystyczne, artystyczne, historyczne i doskonały gdański smak.

Czekoladowe produkty można kupić wyłącznie w punktach Informacji Turystycznej w Gdańsku. W Gdańskim Centrum Informacji Turystycznej przy ulicy Długi Targ 28/29, w Informacji Turystycznej w tunelu przy Dworcu Głównym PKP i przez stronę internetową www.sklep.visitgdansk.com.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.