PARTNER PORTALU
  • BGK

Gdańsk z prestiżową nagrodą. Kadr ze spotu na nowojorskim Times Square

  • KDS    23 marca 2018 - 14:37

Film z kampanii „Week ends in Gdańsk!” zdobył nagrodę 18. edycji międzynarodowego festiwalu The Golden City Gate, którego coroczna gala odbywa się podczas targów turystycznych ITB w Berlinie.




Zwycięski spot jest głównym elementem międzynarodowej kampanii promocyjnej realizowanej jesienią ubiegłego roku. Podkreślono w niej atuty Gdańska jako miasta otwartego, dostępnego, z bogatą, wszechstronną ofertą, nawet dla tych najbardziej wymagających turystów. Miasta, które potrafi zachwycić nie tylko w letnie słoneczne dni, ale także jesienią i zimą.

Kampania na portalu Lonely Planet (1,7 mln wyświetleń), Instagramie (zasięg 580 tys.), Facebooku i Google AdWords (prawie 5 mln odsłon) objęła swoim zasięgiem mieszkańców Wielkiej Brytanii, Irlandii, Norwegii, Szwecji, Danii i Niemiec.

 

- Ważnym elementem wizerunkowym były przesyłki kreatywne wysłane do dziennikarzy wybranych mediów zagranicznych, zawierające bardzo „gdańskie”, lecz nieoczywiste przedmioty: kawałek liny cumowniczej, fiolkę z piaskiem, bursztyn i buteleczkę likieru Goldwasser. Prawdziwym przebojem okazał się kadr ze spotu wraz z zaproszeniem do Gdańska wyświetlony na wielkim ekranie….. na nowojorskim Times Square - podkreślają gdańscy urzędnicy. 

Film utrzymany jest w konwencji baśniowej opowieści, ukazującej Gdańsk jako miejsce magiczne, owiane tajemnicą. Bohaterami są ludzie w różnym wieku, którzy - podczas pobytu w Mieście Wolności – spotykają się z intrygującymi sytuacjami. Nierozerwalną częścią fabuły jest utwór muzyczny specjalnie skomponowany przez Marka Kuczyńskiego, cenionego gdańskiego twórcę muzyki filmowej, koncertowej i teatralnej.

Gdańsk to nie jedyne miasto, które w ostatnich  dniach może pochwalić się międzynarodowym sukcesem. Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi poinformowała, że miasto wygrało rywalizację o organizację zielonego Expo 2024, czyli wystawy EXPO Horticultural poświęconej zielonemu rozwojowi miast i rewitalizacji. Podczas trwającej od 4 do 6 miesięcy imprezy miasto może odwiedzić nawet 4 mln gości. 

 

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.