Partner portalu

Gdańsk zwerbował tiktokerów do promocji miasta

  • KO
  • 23 września 2022 - 21:25
Gdańscy tiktokerzy Natalia Broszkiewicz, Karolina Synowiec oraz Mateusz Kiedrowski otrzymali szansę na stanie się zaangażowanymi ambasadorami  miasta. To laureaci zorganizowanego przez miasto castingu. Gdańsk chce współpracować z lokalnymi twórcami, którzy będą tworzyć wartościowe treści dla młodych mieszkanek i mieszkańców.

Do castingu zgłosiło się 40 osób, z których 25 zostało zaproszonych do kolejnego etapu. Twórcy mieli do zrealizowania jedno z trzech zadań konkursowych. Następnie jury konkursu w składzie: Piotr Bylina (tiktokowa gwiazda - Edzio Rap), przedstawiciele Urzędu Miejskiego w Gdańsku i partnera konkursu - agencji Personal PR - wyłoniło 3 zwycięzców. Laureatami zostali Natalia Broszkiewicz - tiktok: @mamokochamcie, Karolina Synowiec - tiktok:@44stt oraz Mateusz Kiedrowski - instagram: cienqistandup. Zwycięska trójka otrzymała nagrodę pieniężną w wysokości 2 tys. zł oraz możliwość współpracy z Piotrem Byliną i przygotowania materiałów wideo na kanały Gdańska pod jego opieką.

Czytaj też: Burmistrz Międzychodu założył konto na TikToku. "Chcemy trafiać do młodych"

strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE0

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!