Partner portalu

Koniec z reklamowym chaosem w Zakopanem

Z krajobrazu Zakopanego mają zniknąć wielkogabarytowe billboardy i krzykliwe reklamy szpecące przestrzeń miasta pod Giewontem. Do środy można wnosić uwagi do projektu tzw. uchwały krajobrazowej, która zdaniem Tatrzańskiego Towarzystwa Ochrony nad Zabytkami idzie w dobrym kierunku, ale wymaga poprawek.

Uchwała krajobrazowa ma standaryzować szyldy reklamowe oraz ustalać zasady i warunki eksponowania ogłoszeń czy stawiania obiektów małej architektury.

"Dobrze, że Zakopane mierzy się z problemem reklam. Przedstawiony projekt uchwały idzie w dobrym kierunku, choć nie jest idealny, dlatego Tatrzańskie Towarzystwo Ochrony nad Zabytkami (TTOnZ) złożyło dziesięć uwag do tego projektu" - powiedział Jakub Kałużny z TTOnZ.

strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE0

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!