Partner portalu

Kraków wolny od szpecących reklam

1 lipca kończy się w Krakowie dwuletni okres na dostosowanie tablic i urządzeń reklamowych (billboardów, szyldów, banerów itp.) do tzw. uchwały krajobrazowej. Określa ona, jaka ich forma i wielkość są dozwolone. Kraków jest jednym z pierwszych miast w Polsce (obok Sopotu), które wdrożyło taką uchwałę, a dzięki niej szpecące go reklamy znikają w szybkim tempie.
  • Krakowska uchwała krajobrazowa dzieli miasto na trzy strefy i podobszary określające zasady sytuowania urządzeń reklamowych.
  • Uchwała weszła w życie 1 lipca 2020 r., ale przewidziano 2-letni okres przejściowy na dostosowanie się do jej zapisów właścicieli ulicznych reklam zamontowanych przed tym terminem.
  • Pozostali musieli już wcześniej usuwać swe billboardy czy szyldy lub dostosowywać je do wymogów uchwały, jeśli nie były z nią zgodne.
strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE0

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!