Partnerzy portalu

Kreatywne klastry motorem rozwoju miast

  • GK
  • 19 listopada 2012 - 11:02
Kreowanie marki regionu lub miasta to obszar działania klastrów z sektorów kreatywnych, który może zainteresować administrację publiczną, bo rodzi duże możliwości w zakresie nawiązywania partnerstwa publiczno-prywatnego.

W ostatnich latach branże kreatywne rozwijają się szybciej niż większość sektorów gospodarki, m.in. w wymiarze zatrudnienia i eksportu.

„Wskazuje się, że w przyszłości będą one stanowić jeden z kluczowych czynników napędzających rozwój gospodarczy miast i regionów" - wynika z opracowania Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości „Klastry w sektorach kreatywnych - motory rozwoju miast i regionów".

strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE1

  • Otto 2012-11-28 10:27:52
    przyznaje: jest nadzieja - jest nadzieja na to, ze w końcu uda sie promować region/samorząd w sposób przystających do obecnych czasów/tendencji. przecież miasto z cala swoja struktura to nic innego jak firma, która wymaga sprytnych akcji marketingowych. no i w tym duchu odsyłam mniej oraz bardziej o...pornych do tekstu: premium-consulting.pl/blog/skuteczny-marketing-czyli-co-dzis-dziala będącego fajnym uzupełnieniem komentowanego artykułu.  rozwiń

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!