Kreatywne klastry motorem rozwoju miast

W ostatnich latach branże kreatywne rozwijają się szybciej niż większość sektorów gospodarki, m.in. w wymiarze zatrudnienia i eksportu.
„Wskazuje się, że w przyszłości będą one stanowić jeden z kluczowych czynników napędzających rozwój gospodarczy miast i regionów" - wynika z opracowania Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości „Klastry w sektorach kreatywnych - motory rozwoju miast i regionów".

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
Otto
2012-11-28 10:27:52
przyznaje: jest nadzieja - jest nadzieja na to, ze w końcu uda sie promować region/samorząd w sposób przystających do obecnych czasów/tendencji. przecież miasto z cala swoja struktura to nic innego jak firma, która wymaga sprytnych akcji marketingowych. no i w tym duchu odsyłam mniej oraz bardziej o... rozwiń