PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

Łódź projektuje nową markę

  • BB    22 lipca 2011 - 18:08
Łódź projektuje nową markę

W poniedziałek w łódzkim Urzędzie Miasta odbędzie się konferencja pt. "Nowa marka: Łódź. Głosy za i przeciw". Konferencja ma być refleksją nad przemianami zachodzącymi w mieście, które przyczyniają się do tworzenia nowej marki miasta.




Organizatorami konferencji są Clark University i Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania, przy partnerskiej współpracy z Oddziałem Obsługi Piotrkowskiej.
 
Łódź to miasto kontrastów. Miasto wielokulturowe. Miasto, które nie bez powodu określane jest mianem "HollyŁódź" - stanowi największy w Polsce ośrodek produkcji filmowej. Łódź to również ośrodek kulturalny, pełen różnego rodzaju imprez muzycznych, teatralnych, literackich i plastycznych. Tu rokrocznie odbywa się kilkadziesiąt festiwali i przeglądów. To także klasyczny przykład miasta przemysłowego, które przeżywa dziś okres gwałtownych i głębokich przemian - piszą organizatorzy w zaproszeniu na konferencję.

Konferencja poświęcona będzie w szczególności zmianom zachodzącym w mieście, prowadzącym do stworzenia nowej marki, jaką ma być Łódź. Marka jest integralnie związana z miejscem, jego historią i kulturą. Te elementy stanowią o jego sile, tożsamości i osobowości. Dlatego, w gronie przedstawicieli sektora działalności społecznej, sektora gospodarczego i biznesu oraz gościa specjalnego Dr Roberta Ristino (USA), wybitnego specjalisty ds. PR - będzie można wymieniać poglądy dotyczące kierunku komunikacji marketingowej miasta, zarządzania marką miasta Łódź, strategii promocji Łodzi oraz komunikacji pomiędzy sektorami: biznesu, działalności społecznej oraz edukacji.

Szczególny nacisk organizatorzy zamierzają położyć na współpracę instytucji kultury, sztuki oraz biznesu, mającą na celu wzmocnienie wizerunku miasta. Jak informuja, chcieliby, aby Konferencja stanowiła forum wymiany doświadczeń specjalistów pracujących w tych sektorach. Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (2)

  • Ule, 2011-07-25 13:15:14

    Łódź i "nowa marka" to coś co nijak nie przystaje do tego miasta. Z publikacji Czapińskiego wynika, że tylko 4,5 % mieszkańców jest z tego miasta zadowolona czyli mniej więcej wszyscy urzędnicy samorządowi i państwowi =budżetówka. Tyle, że ta budżetówka nic nie produkuje więc i młodzi nie... mają co tu robic.  rozwiń
  • leda, 2011-07-25 10:50:05

    opowiadanie o Łodzi w aspekcie jej osiągnięć jest nieporozumieniem. wystarczy tam pojechac i zobaczyć - jest to obecnie najbardziej zaniedbane miasto w Polsce, gdzie nie ma się ochoty wyjść z domu. Infrastruktura miejska jest adekwatna do tej z lat 60.!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.