PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

Lublin czaruje biznes

  • GK/lublin.eu    25 czerwca 2012 - 12:23
Lublin czaruje biznes

Miasto Lublin przygotowało system identyfikacji wizualnej do marki gospodarczej. Ma on służyć budowaniu spójnej i trwałej komunikacji skierowanej do określonego odbiorcy biznesowego.




Lublin, w 2007 roku przyjął „Strategię Lublin. Miasto inspiracji“. Dokumentowi towarzyszy system identyfikacji wizualnej, który od blisko pięciu lat służy realizacji działań promocyjnych: od ogólnopolskich kampanii wizerunkowych, poprzez wydawnictwa, gadżety czy oficjalny portal miasta.

Marka gospodarcza wraz z jej nową wizualizacją jest bezpośrednią pochodną marki głównej miasta. Jej wyodrębnienie wynika z chęci podkreślenia koncentracji na określonym odbiorcy. Stworzony system identyfikacji wizualnej ma służyć zbudowaniu spójnej i czytelnej komunikacji. Strategiczny rozwój miasta wskazuje na rozwinięcie marki w kierunku biznesowym.


Marka gospodarcza czerpie wprost z dziedzictwa Lublina: zarówno ery renesansu (szlaki handlowe, jarmarki) jak i czasów współczesnych. Misją marki jest bycie inspiratorem nieszablonowych, kreatywnych rozwiązań, również dzięki klimatowi kulturalnemu i wielokulturowej mentalności, której źródłem jest sam Lublin.

Główne cechy marki to wsparcie dla rodzących się biznesów dostarczających unikalnych rozwiązań.W ramach marki, Lublin chce stworzyć i promować najlepsze w Polsce warunki do zakładania biznesu i jego rozwoju.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.