PARTNER PORTALU
  • BGK

Lubuskie chce podbić świat. Kampanią gospodarczą i turystyczną

  • aw/PAP    29 sierpnia 2016 - 16:44
Lubuskie chce podbić świat. Kampanią gospodarczą i turystyczną
chcemy stworzyć kampanię silnego regionu, otwartego, tolerancyjnego. Mamy dużo potencjałów, ale świat się musi o tym dowiedzieć - twierdzi marszałek Elżbieta Polak (fot.lubuskie)

• Samorząd województwa lubuskiego przeznaczy ponad 7 mln zł na trzy projekty związane z promocją gospodarczą i turystyczną regionu.
• Zostaną one dofinansowane z pieniędzy unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020.




"Celem działań jest promocja lubuskich przedsiębiorców na perspektywicznych rynkach eksportowych branż, które zaliczają się do inteligentnych specjalizacji regionu lubuskiego, wskazanych w Programie Rozwoju Innowacji" - powiedziała marszałek województwa lubuskiego Elżbieta Polak.

"Targi i misje" - to nazwa projektu wartego 2,4 mln zł, skierowanego do lubuskich przedsiębiorców z branż rokujących sukces na rynkach eksportowych i ujętych we wspomnianym Programie Rozwoju Innowacji, tj. takich dziedzin jak: zielona gospodarka - ekoinnowacje, zdrowie i jakość życia - ekorozwój oraz innowacyjny przemysł - zrównoważony rozwój.

Projekt ten jest dedykowany małym i średnim przedsiębiorcom z siedzibą w Lubuskiem. Obejmuje organizację misji gospodarczych i wyjazdów na targi. Łącznie zaplanowano dziewięć misji gospodarczych, w różne strony świata.

Najbliższy wyjazd odbędzie się w październiku br. na Białoruś. Inne kierunki to Włochy, Skandynawia, Ameryka Łacińska, Chiny i Korea Południowa, a nawet Zjednoczone Emiraty Arabskie. Ponadto w ofercie są wyjazdy na targi w Hanowerze (Niemcy) i w Miami (USA).

"Wyboru kierunków ekspansji gospodarczej lubuskich firm dokonano w oparciu o analizę potencjału inwestycyjnego i eksportowego regionu. Przedsiębiorcy do wyjazdu dopłacą jedynie 15 proc." - powiedziała dyrektor Departamentu Przedsiębiorczości i Strategii Marki Urzędu Marszałkowskiego Joanna Malon.

"Kompleksowa promocja potencjału gospodarczego województwa lubuskiego poprzez kampanie promocyjne o zasięgu regionalnym i krajowym" - to tytuł drugiego projektu promocyjnego o wartości 2,4 mln zł.

Urzędnicy wyjaśnili, że w tym przypadku chodzi o szeroko rozumianą promocję gospodarczą regionu w kraju oraz wśród samych Lubuszan, szczególnie młodych ludzi.

"Będzie to bardzo pozytywna kampania, adresowana szczególnie mocno do młodzieży. Niestety, mamy duży odpływ młodych ludzi, dlatego chcemy stworzyć kampanię silnego regionu, otwartego, tolerancyjnego. Mamy dużo potencjałów, ale świat się musi o tym dowiedzieć i po to jest ten projekt" - podkreśliła marszałek Polak.

Ostatnim elementem działań promocyjnych jest warty 2,6 mln zł projekt mający promować walory turystyczne regionu i jego potencjał w tym sektorze.

W ramach tego przedsięwzięcia ma zostać stworzony znak towarowy "Marka Lubuskie" przeznaczony dla najlepszych regionalnych firm branży turystycznej, przewidziano także dofinansowanie do udziału w targach turystycznych w kraju i za granicą. 

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (1)

  • życie jest okrutne!, 2016-08-30 07:34:02

    Już podbiliśmy Świat , największa w historii powojennej Polski aferą gruntową masowych zmian oznaczeń gruntów rolnych wszystkich klas w obrebach gmin i miast, gdzie właściciele gruntów nawet nie byli stronami postępowania. Prokuratura w lubelskim dno" zorganizowana grupa przestępcza działając c...elowo i świadomie na szkodę interesu publicznego"podobnie KMP Chełm, Wojewódzki Sąd Administracyjny, Samorządowe Kolegia Odwoławcze, CBA Lublin, Wojewódzki Inspektor Geodezyjno Kartograficzny, cały Urząd Marszałkowski, Starostwa Powiatowe jedna wielka klika przestępcza, w danych okolicznościach nasuwa się jeden wniosek społeczeństwo woj Lubelskiego to niewolnicy bez żadnych praw!!!W związku z ,zdestabilizowaniem kraju na powyższej aferze będzie okazja wzięcia w ręce własne sprawiedliwości i wymierzenia kary, oby ta swołocz przestępcza opływająca w niewyobrażalne korzyści materialne nigdy się nie odrodziła.  rozwiń



Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.