PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

Miasta ostro się promują

  • Przegląd prasy/Rzeczpospolita    11 lipca 2011 - 07:46
Miasta ostro się promują

W tym roku samorządy wydadzą na reklamowanie się prawie 20 mln zł mniej niż rok wcześniej. Ale wydatki miast znów wzrosną.




W ubiegłym roku gminy, powiaty, miasta i województwa w Polsce wydały na akcje promocyjne 626,6 mln zł, o prawie 10 proc. więcej niż rok wcześniej. Ministerstwo Finansów szacuje, że w tym wydatki spadną o 3,1 proc., do 607, 4 mln zł – donosi „Rzeczpospolita”.

Czytaj też:  Promocja to realne zyski dla miasta

Nie wszystkie jednostki będą jednak cięły wydatki na promocję. Więcej niż rok wcześniej wydadzą na nią miasta, które wyłożą na ten cel 260,4 mln zł. Rok wcześniej było to 257,2 mln zł.

Czytaj też: Promocja jak ta lala

W tym roku powodem wzrostów może być zbliżające się 2012. Potwierdzają to np. plany Gdańska. Jego budżet reklamowy wyniósł w ubiegłym roku ok, 9 mln zł, w tym planuje wydać ok. 13,5 mln zł.

Katowice, które w ubiegłym roku na promocję wydały 7,84 mln zł, w tym planują zwiększenie tej sumy do 8,82 mln zł. Lublin już wydał w tym roku na reklamę 3,51 mln zł, choć w całym ubiegłym było to niecałe 3,66 mln zł.

Coraz więcej na reklamę wyłożą też w tym roku województwa, które coraz częściej prowadzą swoją przemyślaną politykę promocyjną. Według prognoz resortu finansów ich wydatki na reklamę wzrosną o więcej niż jedną piątą, do 77,5 mln zł. Spadną za to nakłady na reklamę gmin i powiatów – informuje „Rzeczpospolita”.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.