PARTNER PORTALU

Miasta otrzymają aleje w galerii handlowej

    JK    27 czerwca 2011 - 15:21
Miasta otrzymają aleje w galerii handlowej

Siemianowice Śląskie i Świętochłowice będą miały swoje aleje w nowej części galerii handlowej Silesia City Center.




W konkursie, który trwał 7 dni rywalizowały: Czeladź, Siemianowice Śląskie, Świętochłowice oraz Tarnowskie Góry. Miasta przez tydzień prezentowały na pasażu swoją kulturę, sztukę i lokalnych artystów, a także sport i rozrywkę. W sumie zorganizowano ponad 50 prezentacji, wystaw, spotkań z artystami i sportowcami.

W sumie na wszystkie miasta oddano ponad 4 tys. głosów. Najwięcej, aż 1718 zdobyły Siemianowice Śląskie, drugie miejsce w głosowaniu klientów zajęły Świętochłowice - 1361 głosów. Trzecie miejsce przypadło Tarnowskim Górom, czwarte zajęła Czeladź.

Czytaj też: Gminy sięgają po medialną promocję

Zdaniem Agnieszki Jurkiewicz marketing managera Silesia City Center i jurora konkursu, wśród miast nie ma przegranych. - Każde z miast włożyło niesamowitą wręcz pracę w promocję swojej kultury, sportu, miejsc, tego, co cenne w tych czterech miejscowościach. Przez tydzień mogliśmy poznać te miasta od strony, której nawet się nie spodziewaliśmy. Okazało się na przykład, że Świętochłowice to żużlowa i motorowa potęga, Tarnowskie Góry są pełne srebra i mają najlepszy chleb ze smalcem, Siemianowice gotują najlepszy na świecie żur i mają nietuzinkowych artystów, a Czeladź to miasto, w którym mieszkają rzymscy legioniści - mówi.

Miasta na pasażu Silesia City Center prezentowały się przez tydzień od 10 do 16 czerwca. Specjalnie na potrzeby prezentacji podzielono Plac Śląski na cztery równe części. - Było głośno, ludowo, nowocześnie, artystycznie, sportowo, pachnąco i smakowicie. Cały tydzień prezentacji, był tygodniem śląskich kontrastów. Takim odkrywaniem swojego regionu na nowo, co cenne zważywszy na to, jak ważny dla wielu z nas jest związek ze Śląskiem - mówi Jurkiewicz. Jak podkreślają jurorzy w zwycięskich miastach urzekła przede wszystkim różnorodność.

Dwa miasta do nowej części Silesia City Center wprowadzą się jesienią 2011, tuż po otwarciu nowej części. - Siemianowice i Świętochłowice dołączają do innych miast, które już mają swoje aleje od lat m.in. Chorzowa, Katowic, Bytomia i Tychów, mamy nadzieję, że dla tych miast będzie to ciekawa forma promocji. Tak ciekawa, jak prezentacje, które nam zaserwowano w czerwcu - dodaje Jurkiewicz.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!



Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę


×
KOMENTARZE (3)

  • motofan, 2011-06-28 09:14:39

    Obserwowałem to z bliska, widziałem wysiłek miast, zwłaszcza zwycięskich, myślę, że ocena jest sprawiedliwa. A najbardziej podobały mi się Świętochłowice - z pomysłem, z fantazją, z udziałem "dużych i małych mieszkańców", różnorodnie. Świetnie!!
  • P.olewaczka, 2011-06-27 21:04:10

    Widocznie nie wszystkie miasta podeszły do sprawy odpowiednio poważnie.Nie wszystkie tak samo się starały,czyż nie?
  • Karuzela, 2011-06-27 20:24:51

    oj przykro, że tak wyszło, że mimo tylu starań nie udało się wszystkim miastom...


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!