PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

Miły akcent Gdańska dla kibiców

  • PAP    10 lipca 2012 - 15:04
Miły akcent Gdańska dla kibiców

Gdańsk dziękuje zagranicznym kibicom za stworzenie niepowtarzalnej atmosfery w mieście podczas czerwcowego Euro 2012. Jako podziękowanie miasto wyprodukowało sześć spotów, w sześciu językach dla kibiców z Hiszpanii, Irlandii, Włoch, Chorwacji, Niemiec i Grecji.




Jak poinformowała Magdalena Kuczyńska z biura prasowego Urzędu Miasta w Gdańsku, spoty jeszcze we wtorek trafią do polskich placówek dyplomatycznych w dedykowanych krajach oraz do organizacji turystycznych i mediów.

Gdańsk podczas turnieju Euro odwiedziło ponad 150 tys. zagranicznych kibiców.

Aleksandra Mokwa z Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta, które wyprodukowało spoty, powiedziała PAP, że "Euro pokazało Polakom, gdańszczanom, jak można się bawić przy okazji wydarzeń sportowych, że w ogóle można się bawić z kibicami przeciwnej drużyny".

"Liczymy na to, że produkcja i rozpowszechnienie spotów będzie miłym akcentem zamykającym czerwcowe wydarzenie oraz pozwoli przywołać miłe wspomnienia" - dodała. Nie ukrywa, że liczy także na ponowne odwiedziny kibiców i spokojne już poznawanie miasta, np. wraz z rodzinami i przyjaciółmi.

Kuczyńska przypomniała, że "podczas Euro na ulicach była wspaniała, wielobarwna fiesta i tysiące kibiców z Hiszpanii, Irlandii, Włoch, Chorwacji, Niemiec i Grecji". "Przenikające się języki i uśmiechy, muzyka, tańce, śpiew i poczucie, że piłka nożna stanowi też wspaniały pretekst do wspólnej zabawy" - tłumaczyła.

Władze Gdańska zwracały uwagę już podczas konferencji organizowanych w czasie turnieju, że "atmosfera wielkiego, radosnego święta stworzona przez kibiców udzielała się także mieszkańcom miasta, którzy z jednej strony jako gospodarze i ambasadorzy służyli gościom pomocą, z drugiej zaś dali się wciągnąć w wir zabawy".

Sześć spotów dziękujących kibicom Hiszpanii, Włoch, Irlandii, Niemiec, Chorwacji i Grecji zostanie przekazanych ambasadom tych krajów w Polsce oraz ambasadom Polski w danych krajach. Spoty trafią też do Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej oraz do zagranicznych i polskich mediów, a także do organizacji kibiców. Spoty zostaną zamieszczone też na miejskim kanale youtube oraz zaprezentowane w kanałach informacyjnych Gdańska i jednostek podległych, odpowiadających za organizację UEFA EURO2012 w Gdańsku.

Mokwa poinformowała, że koszt produkcji spotów wyniósł niecałe 50 tys. zł.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.