PARTNER PORTALU
  • BGK

Pióro dla młodych: prezent od burmistrz Hrubieszowa

  • Tomasz Klyta    16 kwietnia 2019 - 21:30
Pióro dla młodych: prezent od burmistrz Hrubieszowa
Marta Majewska, burmistrz Hrubieszowa (fot. facebook/Hrubieszów Miasto z Klimatem)

Wieczne pióro dla każdego mieszkańca miasta, który w 2019 roku skończył 18 lat - na taki pomysł wpadły władze Hrubieszowa (woj. lubelskie). Pióra będzie wręczać osobiście burmistrz miasta Marta Majewska.




Każdy mieszkaniec Hrubieszowa, który od 1 stycznia 2019 r. skończył 18 lat, może się zgłosić do miejscowego urzędu miejskiego po odbiór wiecznego pióra. Poza piórem ze specjalnym grawerem, każdy 18-latek otrzyma także list gratulacyjny.

"Wkroczenie w wiek dorosły to ważne przeżycie. Dla młodych mieszkańców Hrubieszowa to również czas zakończenia szkoły, egzaminów maturalnych i nierzadko wyjazdu z rodzinnego miasta" - argumentują władze miasta.

Upominek może otrzymać każdy pełnoletni mieszkaniec Hrubieszowa, który jest zameldowany na terenie miasta i wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Jak wyjaśnia burmistrz Marta Majewska, prezent dla młodych mieszkańców Hrubieszowa, jest jednym z elementów kampanii HRUBIESZÓW#JestemStąd. Prezenty w postaci wiecznego pióra stanową zapowiedź kampanii wizerunkowej, planowanej w mieście na 2019 r.

Czytaj także: Polskie miasta w mediach. Królowa jest jedna

- Niebawem kolejne działania w ramach tego projektu, do którego będziemy zapraszać naszych mieszkańców Chciałabym abyśmy budowali dumę i poczucie lokalnej tożsamości od najmłodszych lat. Przed młodymi hrubieszowianami wiele egzaminów, decyzji, złożonych podpisów. Będzie mi miło gdy w tych momentach będą ciepło myśleć o miejscu skąd pochodzą i dokąd mam nadzieję zechcą powrócić - zachęca Marta Majewska.

Hrubieszów to nie jedyne miasto, które w ostatnim czasie skupiło dużą uwagę na kampanii wizerunkowej.  W 2018 r. nowe logo zaprezentował Piotrków Trybunalski. Składa się z  połączenia liter "P” i "T” nawiązując do haftu piotrkowskiego. Logo zostało wpisane w strategię promocji miasta na lata 2017 - 2021.

Od 2017 r. nowe logo ma także m.in. Częstochowa. Odwołuje się do nazwy miasta, a jednocześnie - poprzez jej podzielenie na dwie części - pozwala na nadawanie nowych znaczeń. W logotypie udało się także zawrzeć żółto-niebiesko-białe barwy flagi miejskiej, tworzące końcówkę litery "ę".

Dużą wagę do logotypu przywiązuje także Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia. We wrześniu 2018 r. rozstrzygnięto konkurs na logotyp. Autorem, którego pomysł najbardziej przypadł do gustu GZM jest Paweł Miszewski z Atelier Szeski.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.