PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

Podlaskie: Ponad 200 zgłoszeń do plebiscytu Podlaska Marka

  • PAP/AT    28 stycznia 2020 - 11:49
Podlaskie: Ponad 200 zgłoszeń do plebiscytu Podlaska Marka
Podlaska Marka organizowana jest przez Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego (fot. wrotapodlasia.pl/ Anna Augustynowicz)

Do 16. edycji konkursu Podlaska Marka zgłoszono ponad 200 kandydatów na najlepsze podlaskie produkty, inwestycje, odkrycia, innowacyjne pomysły czy ciekawe wydarzenia kulturalne bądź społeczne. Plebiscyt to szansa na promocję nagrodzonych przedsięwzięć oraz regionu w kraju i za granicą.




  • W tegorocznej edycji zgłoszono 207 kandydatów w dziewięciu kategoriach: Produkt Spożywczy, Produkt Użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo oraz dwie nowe kategorie tematyczne: Biznes i Projekt 4.0.
  • Najwięcej zgłoszeń (42) znalazło się w kategorii Produkt Spożywczy, to m.in. regionalne wyroby wędliniarskie, sery, regionalne dania, napoje, ale też napoje, miody i wyroby cukiernicze.
  • Laureatów poznamy 29 kwietnia. Zwycięzcy otrzymają po 10 tys. zł, statuetki, reklamę w mediach regionalnych i ogólnopolskich oraz szansę na udział w imprezach promocyjnych.

Podlaska Marka organizowana jest przez Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego.

Jak podał urząd marszałkowski, w tegorocznej edycji zgłoszono 207 kandydatów w dziewięciu kategoriach: Produkt Spożywczy, Produkt Użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo oraz dwie nowe kategorie tematyczne: Biznes i Projekt 4.0.

Najwięcej zgłoszeń (42) znalazło się w kategorii Produkt Spożywczy, to m.in. regionalne wyroby wędliniarskie, sery, regionalne dania, napoje, ale też napoje, miody i wyroby cukiernicze.

Kolejnymi kategoriami, gdzie wpłynęło po 30 propozycji, są Kultura i Społeczeństwo, a wśród zgłoszeń są m.in. instytucje kultury, koncerty, spektakle, przedsięwzięcia prozdrowotne, projekty edukacyjne, a także koła gospodyń wiejskich.

Do dwóch nowych kategorii także nadesłano propozycje, do Biznesu zgłoszono 18 nowych i działających już wiele lat firm, a do Projekt 4.0. - 13 projektów, które - w ocenie zgłaszających - są innowacyjnymi rozwiązaniami w gospodarce.

Teraz zgłoszenia będą potwierdzane, a następnie specjalna kapituła z udziałem marszałka, przedsiębiorców, mediów i ludzi kultury wskaże nominowanych do nagrody. Będzie ich w sumie 27 (po trzech w każdej kategorii). Swoją Podlaską Markę Konsumentów przyznają też internauci, którzy będą mogli głosować na przedsięwzięcia i pomysły nominowane w konkursie.

Laureatów marek poznamy podczas gali w Operze i Filharmonii Podlaskiej zaplanowanej na 29 kwietnia. Zwycięzcy otrzymają po 10 tys. zł, statuetki, reklamę w mediach regionalnych i ogólnopolskich oraz szansę na udział w imprezach promocyjnych.

W ramach Podlaskiej Marki zostaną też nadane dwa tytuły: Ambasadora Podlaskiej Gospodarki oraz Ambasadora Województwa Podlaskiego.

W poprzednich edycjach konkursu o Podlaską Markę rywalizowało ponad 1 tys. produktów. Dotychczas statuetką nagrodzono m.in. Białowieski Park Narodowy, Uniwersytet w Białymstoku, Stowarzyszenie Pomocy Rodzinie "Droga", Podlaski Piknik Militarny "Misja Wschód", Galerię Arsenał, mleko "Łaciate", robota edukacyjnego Photon, firmę Pronar czy festiwal Up To Date.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA


Bezprecedensowe w skali Europy forum wielowątkowej dyskusji dotyczącej kluczowych zagadnień dla systemów opieki zdrowotnej. Już 5-6 marca 2020 r. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.



×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.