Polska Agencja Inwestycji i Handlu pomoże w promocji Rybnika

- Będziemy otwarci na doświadczenie i wskazówki PAIH, promując jednocześnie poprzez Agencję atuty Rybnika wśród potencjalnych inwestorów – powiedział prezydent Rybnika Piotr Kuczera który razem z Krzysztofem Dryndą, prezesem PAIH oraz Grzegorzem Słomkowskim, członek zarządu PAIH podpisał umowę o współpracy Rybnika z PAIH-em.
Jak informują przedstawiciele ratusza, współpraca z PAIH wiązać się będzie ze zmianą nazwy profilu gospodarczego miasta na Facebooku. Wykorzystywana i promowana będzie marka Invest in Rybnik, która jest wynikiem standaryzacji obsługi inwestorów w samorządzie. Taka kategoryzacja – jak wyjaśniono - ułatwia przedsiębiorcom docieranie do poszczególnych miast i gmin w Polsce. Jest to kontynuacja wcześniejszych działań PAIH w budowaniu marki Invest in Poland, a także jej wykorzystania przez poszczególne województwa (np. Invest in Silesia). Dla lepszej współpracy z przedsiębiorcami założone zostało także miejskie konto w serwisie LinkedIn.
Rząd szykuje nowy podatek. Co się w nim znajdzie? Rozmawiamy z ministrem Patkowskim

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.