PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

Polska Grupa Górnicza będzie patronem Stadionu Śląskiego

  • pap/pt    21 maja 2019 - 12:30
Polska Grupa Górnicza będzie patronem Stadionu Śląskiego
To rozpoczyna nazwanie Stadionu Śląskiego: "PGG Stadion Śląski (fot. mat. prasowe)

Największy producent węgla kamiennego w Unii Europejskiej, Polska Grupa Górnicza (PGG), zostanie patronem Stadionu Śląskiego – poinformował we wtorek na konferencji prasowej na stadionie wiceminister energii Grzegorz Tobiszowski. Obiekt ma nosić nazwę: „PGG Stadion Śląski”.




"Polska Grupa Górnicza rozważyła i przyjęła propozycję, aby rozpocząć - wraz z zarządem woj. śląskiego - proces finalizacji objęcia patronatem Stadionu Śląskiego" - powiedział we wtorek wiceszef ME. "To rozpoczyna nazwanie Stadionu Śląskiego: "PGG Stadion Śląski" - zaznaczył.

Jak dodał, inicjatywa ta pokazuje, że w woj. śląskim "rozpoczął się realny proces budowania nie tylko nowego, nowoczesnego przemysłu". "Ale mówimy również, że chcemy, aby nasze areny sportowe, wraz ze sportowcami, powróciły do rangi tej, na którą zasługują - ocenił Tobiszowski.

Jak uznał wiceminister energii, rozpoczęcie procesu obejmowania patronatem tego wyjątkowego obiektu przez PGG w momencie, gdy ponownie zaczyna on służyć polskiemu sportowi i ponownie zaczyna być dumą Śląska i Polski, to wyjątkowy moment dla województwa, jego mieszkańców i dla sportowego świata w Polsce.

Jakub Chełstowski, marszałek województwa śląskiego, do którego należy zmodernizowany w ostatnich latach obiekt ocenił, że "PGG Stadion Śląski - to świetnie brzmi". "PGG, największa spółka wydobywcza w Europie, to naprawdę bardzo solidny partner. Pan prezes (PGG, Tomasz Rogala) w drodze na tę konferencję powiedział: ale ten stadion jest duży. To prawda, jest duży - i będzie miał dużego partnera" - mówił Chełstowski.

Marszałek uznał, że odbywające się na Stadionie Śląskim imprezy są i będą wyjątkowe w skali regionu i kraju. Jego zdaniem ostatnie zorganizowane na nim wydarzenia, w tym gromadzące po 40 tys. ludzi na trybunach i 1,5 mln przed telewizorami, potwierdzają jego potencjał marketingowy.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.