Przyjazny Urząd 2016, laureaci: Oni stawiają na jakość w relacjach z klientem

• W tym roku łącznie nagrodzono 26 urzędów, m.in. urzędy miast i gmin, starostwa powiatowe, urzędy wojewódzkie i marszałkowskie.
• To była druga edycja konkursu. Gala finałowa odbyła się 12 lipca w Pałacu Polskiej Akademii Nauk w Jabłonnie pod Warszawą.
Organizatorem nagrody „Przyjazny Urząd” jest Instytut Zarządzania i Rozwoju Jakości w Katowicach. Zdaniem instytutu, budowanie odpowiednich relacji urzędu z jego klientami jest istotą administracji publicznej i stanowi o jakości jej funkcjonowania. Ci najlepsi otrzymują znak jakości „Przyjazny Urząd”, który przyznawany jest w celu propagowania najwyższych standardów jakościowych w działalności organów administracji publicznej i ich jednostek organizacyjnych. Ma też na celu promocję urzędów, które wyróżniają się wysoką jakością obsługi klienta, profesjonalizmem w działaniu oraz wysokim poziomem kompetencji fachowych zatrudnionych kadr.
Czytaj też: Access City Award 2017: Które miasto najbardziej przychylne starszym i niepełnosprawnym?

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
Józef Bogdan.
2016-07-19 13:44:30
To jest jedna z przesłanek końca świata, starostwo w Piszu jako najprzychylniejszy i najbardziej kompetentny Urząd. To żenada, wystarczyło oglądać programy TV ,,Interwencja,, a także <<Państwo w Państwie,, nie mówiąc o wiedzy i umiejętnościach urzędników. Czysta kpina.