PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

Region zachwala 30 terenów inwestycyjnych

  • PAP    3 września 2012 - 16:40
Region zachwala 30 terenów inwestycyjnych

Na licznych billboardach, w prasie drukowanej i przez internet władze woj. śląskiego będą zachęcać do inwestowania w regionie. Polecają zwłaszcza 30 terenów inwestycyjnych. "Śląskie. Sukces w genach" - to hasło ruszającej właśnie kampanii promocyjnej.




Założenia i cele kampanii przedstawiono podczas poniedziałkowej konferencji prasowej. Członek zarządu województwa Jerzy Gorzelik zaznaczył, że chodzi nie tylko o promocję produktu, czyli terenów inwestycyjnych, ale też zareklamowanie innych atutów regionu. Kampania ma pokazać, że Śląskie to miejsce, gdzie dobrze jest żyć, pracować i mieszkać.

Gorzelik przypomniał, że Śląskie od lat reklamuje swe walory turystyczne i gospodarcze. Zorganizowano już 12 kampanii promocyjnych, np. "Pozytywnie nakręceni" i "Pasjonauci polecają Śląskie". Region ma też portal zintegrowanego systemu informowania o możliwościach inwestycyjnych (www.invest-in-silesia.pl).

Uczestnicy konferencji przypominali, że Śląskie od lat w raportach Instytutu Badań nad Gospodarką jest uznawane za najlepszy region do inwestycji w Polsce.

"Ten projekt ma jasne cele. Z jednej strony chodzi o utrzymanie pozycji lidera (...) Pewien znany niegdyś polityk powiedział, że zwyciężyć i osiąść na laurach to klęska i w tym przypadku miał rację. Drugi cel to zwiększenie zainteresowania inwestorów naszym regionem, przyciągnięcie maksymalnej ilości inwestycji" - powiedział Gorzelik.

Dyrektor Wydziału Gospodarki, Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach Tomasz Stemplewski wyjaśnił, że w kampanii promowanych będzie przede wszystkim 30 terenów w regionie, które były zgłoszone do ogólnopolskiego konkursu "Grunt na medal". Na stale aktualizowanej stronie www.invest-in-silesia.pl każdy może zobaczyć także 170 innych gruntów, oferowanych przez samorządy w Śląskiem.

"Chcemy przypomnieć o terenach czekających na inwestorów. Liczymy, że dzięki tej kampanii wzrośnie liczba zapytań o ofertę dotyczącą tych 30, jak i pozostałych terenów. Chcemy też podtrzymać wizerunek regionu jako lidera" - powiedział Stemplewski.

Uczestnicy konferencji wyliczali atuty regionu: prawie 5 mln mieszkańców, rozwinięty przemysł, silne i dobrze zorganizowane otoczenie biznesowe i naukowe, dogodne połączenia komunikacyjne, 200 tys. studentów, możliwość aktywnego wypoczynku.

Kampania ma być szczególnie widoczna w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu. W centrach tych miast, przy lotniskach i dworcach do zalet inwestowania w woj. śląskim odbiorcy będą przekonywani z 115 billboardów i 70 citylightów. Ich najbardziej charakterystycznym motywem graficznym jest łańcuch DNA. Kampania ma być widoczna nie tylko na ulicy, ale w wybranych portalach internetowych i oraz prasie drukowanej - w tygodnikach i czasopismach branżowych.

Łączna kwota projektu, którego celem jest promocja terenów inwestycyjnych, to ponad 1,8 mln zł, z czego 85 proc. pochodzi z Unii Europejskiej. W jego ramach sfinansowano już udział w targach inwestycyjnych i wydrukowano foldery. Sama kampania promocyjna, która potrwa do końca września, będzie kosztowała 1,1 mln zł.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.