Partnerzy portalu

Reklama terenów inwestycyjnych – miecz, który może zranić

Z terenami inwestycyjnymi, które próbują sprzedać miasta i gminy w całej Polsce, jest problem – często przez lata leżały odłogiem i nikt o nich wie. Do tego nie jest to dżem czy suplementy diety, które leżą na sklepowych półkach. Czy spot reklamowy może pomóc? Tak, ale UE nie bez przyczyny nie daje już możliwości uzyskania znacznych środków na promocję terenów inwestycyjnych.

Mniej lub bardziej poważne produkcje reklamowe terenów inwestycyjnych w ostatnich latach zalały internet, media branżowe. Wiele z nich można było obejrzeć w przerwie filmowych megahitów emitowanych w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Na ile takich spotów reklamowych w ogóle zwróciliśmy jakąkolwiek uwagę? No właśnie - większość z nich przechodzi bez echa.

Dobra reklama to inwestycja na lata

strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE1

  • ewa 2016-04-25 16:22:34
    cenzura ma się dobrze.Ale nic wam już nie pomoże.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!