PARTNER PORTALU
  • BGK

ŚDM: Call Center już działa

  • pt/pap    18 maja 2016 - 17:42
ŚDM: Call Center już działa
Wolontariusze odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące lipcowych wydarzeń w pięciu językach (fot.www.krakow2016.com)

• Komitet Organizacyjny Światowych Dni Młodzieży uruchomił Call Center.
• Wolontariusze odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące lipcowych wydarzeń w pięciu językach.




Siedziba Call Center znajduje się w jednej z sal Urzędu Miasta Krakowa przy Rynku Podgórskim. Infolinia (+48 124 467 333) jest obsługiwana w językach: polskim, angielskim, hiszpańskim, włoskim oraz francuskim.

Infolinia o ŚDM jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 9 - 13 oraz 14 - 17 czasu polskiego. W miarę zbliżania się ŚDM czas ten ma być wydłużony, a w trakcie samego wydarzenia od 26 do 31 lipca Call Center będzie działało prawdopodobnie przez całą dobę.

Jak powiedziała Ewa Korbut z biura prasowego ŚDM infolinia została uruchomiona, bo już teraz bardzo wiele osób dzwoni z pytaniami, które nie dotyczą bezpośrednio rejestracji pielgrzymów. "Dzwoniący pytają o wydarzenia centralne, zakwaterowanie, wyżywienie. Informacje takie są dostępne na naszej stronie internetowej, ale nie wszyscy je znajdują" - mówiła Korbut.

Koordynator Call Center Łukasz Schibowski dodał, że jednym z zadań wolontariuszy jest filtracja pytań. "Jeżeli znamy odpowiedź udzielamy jej, a w przypadku bardziej szczegółowych kwestii kierujemy zainteresowanych do konkretnego departamentu albo sekcji Komitetu Organizacyjnego" - wyjaśnił Schibowski.

"W pierwszych godzinach działania infolinii najwięcej telefonów odebraliśmy od Polaków. To osoby zainteresowane przyjazdem na ŚDM i warunkami uczestnictwa w wydarzeniu, ale mieliśmy też na przykłąd telefon z Libanu z pytaniem o wizę" - dodał.

Infolinię obsługują wolontariusze - obcokrajowcy, co jest o tyle istotne, że swobodnie porozumiewają się w danym języku z dzwoniącymi. Kolejnych pięć osób ma zostać zaangażowanych od czerwca.

Call Center zakończy swoją pracę prawdopodobnie 5 sierpnia, bo choć Światowe Dni Młodzieży trwają do 31 lipca, wiele grup zostanie w Krakowie dłużej.

Jak podkreśla Komitet organizacyjny ŚDM niezależnie od Call Center wciąż działa infolinia dotycząca rejestracji pielgrzymów.

Na czas ŚDM wzmocniona ma zostać także obsługa działającego w Krakowie Całodobowego Telefonu Informacji Medycznej (12-661-22-40). Od 25 lipca do 2 sierpnia dzwoniący będą mogli uzyskać informację w sześciu językach obcych: angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim, hiszpańskim i rosyjskim. Liczba stanowisk obsługi zostanie zwiększona do 10. Zakres udzielanych odpowiedzi zostanie poszerzony o informacje o polowych namiotach szpitalnych, pieszych i zmotoryzowanych patrolach medycznych i organizacji opieki zdrowotnej w czasie ŚDM.

Obsługa Całodobowego Telefonu Informacji Medycznej - tak jak zwykle - będzie też informować o godzinach pracy aptek, nocnej i świątecznej pomocy medycznej, szpitalnych oddziałach ratunkowych, ambulatoryjnej opiece specjalistycznej, podstawowej opiece zdrowotnej, programach polityki zdrowotnej finansowanych przez miasto i NFZ

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.




Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.