PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

"Śląskie. TU pasuję". Nowa kampania promocyjna regionu rozpoczęta

  • aw    17 maja 2016 - 15:31

• Województwo śląskie rozpoczęło nową kampanię promocyjną - "Śląskie. TU pasuję".
• Jej celem jest zbudowanie wizerunku województwa śląskiego jako miejsca najlepszego do życia i rozwoju.
• Ambasadorami kampanii zostali: muzyk i organizator OFF Festivalu Artur Rojek, raper Miłosz „Mioush” Borycki, kardiochirurg prof. Andrzej Bochenek, architekt i projektant Przemo Łukasik.




„Nazywam się Wojciech Saługa, tu się urodziłem, tu w Katowicach pracuję, tu w Beskidach i tu na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej odpoczywam z rodziną i znajomymi. Z całą pewnością mogę powiedzieć, że tu pasuję" - tymi słowami Wojciech Saługa, marszałek woj. śląskiego zainaugurował nową kampanie promocyjną regionu „Śląskie. TU pasuję”.

- Rozpoczynamy kampanię promującą województwo śląskie, w której człowiek jest w centrum uwagi - jego potrzeby, pragnienia, marzenia. To ludzie są autorami sukcesów naszego regionu, dlatego poprzez ich dokonania chcemy pokazać potencjał naszego województwa. Dowodem na to są ambasadorzy naszej kampanii, ludzie wybitni, zdolni, znani, który osiągnęli sukces, nie wyjeżdżając z naszego regionu - dodał marszałek

Ambasadorami kampanii zostali mieszkańcy województwa śląskiego. To znane i rozpoznawalne osoby jak muzyk i organizator OFF Festivalu Artur Rojek, raper Miłosz „Mioush” Borycki, kardiochirurg prof. Andrzej Bochenek czy architekt i projektant Przemo Łukasik.

- Ja także mogę powiedzieć, że tu pasuję. Urodziłem się i pochodzę z Zabrza i z tym miastem związałem moją karierę zawodową. Przez lata ciężkiej pracy stworzyliśmy w Śląskiem centrum kardiologii na światowym poziomie, co jest dowodem na to, że to miejsce daje nieskończone możliwości rozwoju” – powiedział profesor Bochenek.

Zostańmy w regionie

Twórcy i pomysłodawcy kampanii nie ukrywali, że w województwie śląskim, podobnie jak w innych regionach Polski, odczuwane są skutki spadku urodzeń i depopulacji. Akcja promocyjna ma zachęcić mieszkańców do pozostania w województwie, do powrotu tych, którzy wyjechali, ale i do przyjazdu ludzi, którzy szukają swojego miejsca na ziemi.

- Wybór miejsca, w którym ruszamy z konferencją, nie jest przypadkowe – Akademia Sztuk Pięknych to miejsce ludzi twórczych, ciekawych, pracowitych z ogromnym potencjałem. Tak właśnie postrzegamy mieszkańców naszego województwa. Chcemy się nimi pochwalić, tak jak chwalimy się osiągnięciami naszych ambasadorów. Dzięki temu, że identyfikują się oni z miejscem z którego pochodzą, każdy ich sukces przeżywamy jak własny. Są dla nas inspiracją, nadzieją, że i nam się uda, że dzięki pracowitości, uporowi i wierze we własne marzenia możemy zmienić nasze życie, zmieniać to miejsce na lepsze – powiedziała Aneta Moczkowska, sekretarz Województwa Śląskiego.

Kampania w internecie

Działania marketingowe w ramach kampanii będą prowadzone do końca roku głównie w obszarze internetu i mediów społecznościowych. Pod adresem www.tupasuje.pl znajdą się artykuły, wywiady oraz informacje dotyczące województwa. Ważnym elementem w kampanii jest także konkurs internetowy na najciekawszy wpis i zdjęcie dotyczące interesujących i wartych odwiedzenia miejsc lub wydarzeń w naszym regionie. Dzięki zaangażowaniu internautów na stronie internetowej kampanii powstanie spis ciekawych miejsc, atrakcji turystycznych, muzeów, teatrów, obiektów przyrodniczych, kawiarni, restauracji itp.

- Chcemy do kampanii włączyć zwykłych ludzi, którzy tu pracują, uczą się, żyją. Mamy nadzieję na interakcję ze strony mieszkańców, że zechcą podzielić się swoimi wrażeniami i pokazać miejsca w naszym województwie, o których mogą powiedzieć, że tu pasują – powiedział marszałek Saługa.

Powstał też spot promocyjny:

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.