PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

Smok na plaży, a plażowicze na... rynku

  • AW    3 sierpnia 2012 - 14:15
Smok na plaży, a plażowicze na... rynku

Na plaży w Świnoujściu − Lajkonik, dmuchany Barbakan i krakowskie animacje. W centrum Krakowa − animatorzy w strojach kąpielowych z lat 20.XX w. zachęcający do odwiedzenia Świnoujścia. Tak w sierpniu, w ramach cross promocji, będą się reklamować nadmorski kurort i stolica Małopolski.




w sobotę 4 sierpnia rusza akcja promocyjna Krakowa w Świnoujściu. Przez cztery sierpniowe weekendy na plaży nadmorskiego kurortu (wejście od ul. Trentowskiego) będą organizowane krakowskie animacje dla dzieci i dorosłych.

W programie krakowskich animacji znajdzie się m.in. zabawa „woKOŁO KRAKOWA”, polegająca na kręceniu specjalnym kołem i wykonywaniu związanego z Krakowem tematycznego zadania, które wskaże strzałka. Uczestnicy zabawy będą np. dopasowywać podpisy do zdjęć krakowskich zabytków, odbijać piłki plażowe w rytm piosenki „Krakowiaczek jeden” czy dopowiadać zakończenia znanych legend dotyczących Krakowa.

Dodatkowo w czasie trwania animacji, wzdłuż plaży, po bulwarach i deptakach Świnoujścia będzie się przechadzał Lajkonik. Cykl zabaw będzie kończyło wspólne budowanie wielkiego balonowego smoka wawelskiego.

W ramach cross kampanii, przez blisko tydzień w Krakowie, promować będzie się Świnoujście. W dniach 6-12 sierpnia w centrum Krakowa będzie można spotkać ubranych w stroje kąpielowe z lat 20. XX w. animatorów, rozdających materiały promocyjne Świnoujścia i zachęcające do odwiedzenia tego nadmorskiego kurortu.

W ramach cross kampanii Krakowa i Świnoujścia będzie również organizowany konkurs (na stronach internetowych obydwu miast – www.krakow.pl oraz www.swinoujscie.pl). Nagrodą główną w konkursie jest weekend dla dwojga w Krakowie w hotelu Crown Piast Hotel&Park oraz kolacja w Grand Hotel. Natomiast w Świnoujściu nagrodą jest pobyt w hotelach Hampton by Hilton, Cesarskie Ogrody oraz kolacja w restauracji Toscana. Przelot w obie strony.

Krakowski magistrat przypomina, że tegoroczna kampania nie jest pierwszą akcją promocyjną Krakowa na Pomorzu. W lipcu i sierpniu ubiegłego roku Kraków (również w ramach cross kampanii) reklamował się w Sopocie, a na przełomie lipca i sierpnia 2008 r. równolegle w Świnoujściu i Sopocie realizowana była kampania promocyjna „Kraków porusza zmysły”. Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.