Partnerzy portalu

Strzel i wygraj - tak miasto przyciąga kibiców z innych krajów

  • AW
  • 13 kwietnia 2012 - 10:23
Poznań rozpoczyna nową akcję promocyjną skierowaną do czterech europejskich krajów. Tym razem miasto zaprasza do wspólnej zabawy kibiców piłkarskich z krajów, które za niecałe 2 miesiące zagrają w Poznaniu. Zobaczcie jak zaprasza.

Kampania "Shoot & win" oparta jest na dynamicznym oraz chwytliwym haśle, które ma zachęcić fanów piłkarskich do nakręcenia filmu wg. wskazanego schematu i wzięcia udziału w konkursie z bardzo atrakcyjnymi nagrodami.

Spot kręcono w drugiej połowie marca, a elementem łączącym wszystkie cztery wersje jest wielokrotny reprezentant Polski w piłce nożnej, wychowanek i długoletni zawodnik Lecha Poznań, Bartosz Bosacki. Na filmie legendę poznańskiej drużyny zobaczyć można w koszulce z hasłem "Come and Join" podającego piłkę do kolejnych bohaterów. Wszyscy kopią ją w podobny sposób, pokazując jak należy nakręcić film. Film kończy się w Poznaniu, gdzie na Starym Rynku piłkę odbiera Bosacki.

strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE0

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!