PARTNER PORTALU
  • BGK

Trójmiejscy naganiacze odstraszają turystów

  • Przegląd mediów/dziennikbaltycki.pl    29 czerwca 2011 - 07:41

Mają zachęcać przyjezdnych do korzystania z usług lokali gastronomicznych, tymczasem ich zachowania przynoszą skutek odwrotny. Tzw. naganiacze, bo o nich mowa, stali się zmorą turystów w Gdańsku i Sopocie.




Sami promotorzy przyznają, że sposobów na pozyskanie klienta mają cały wachlarz - pisze " Dziennik Bałtycki". Wszystko zależy od restauracji i kultury osobistej promotora. Czesto jednak kończy się na krzykach (nawet prze megafon), wpychaniu na siłę ulotek i nachalnym "naganianiu".

- Przez ponad tydzień próbowałem skontaktować się ze Strażą Miejską, aby zareagowała na hałaśliwy sposób reklamowania jednej z gastronomi w pobliżu Placu Przyjaciół Sopotu - mówi w rozmowie z "dziennikiem" Mateusz Żuk. - Miasto czepia się bezdomnych, którzy zbierają pieniądze, a nie zajmuje się tymi, przez których goście w pobliskich ogródkach krzyczą do siebie, by cokolwiek usłyszeć.

 

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.