PARTNER PORTALU

Trzeba zrównoważyć rozwój reklamy zewnętrznej w miastach

  • Grzegorz Dyjak    17 maja 2019 - 06:41
Trzeba zrównoważyć rozwój reklamy zewnętrznej w miastach
Reklama zewnętrzna służy także samorządom do komunikacji z mieszkańcami (fot. shutterstock.com)

Rozwój nowoczesnej reklamy zewnętrznej w przestrzeni miejskiej powinien być zrównoważony oraz uwzględniać interesy i potrzeby zarówno reklamodawców, operatorów nośników, jak i włodarzy miast, a przede wszystkim mieszkańców - wskazywali eksperci podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.




  • – Reklama powinna być lepiej wkomponowana w przestrzeń miejską, nie dominować, ale być elementem estetyki miasta – podkreśla prezes Warexpo Marcin Ochmański.
  • – To nie jest tak, że nie lubimy reklamy, ale bardzo często jest tak, że one są źle zaprojektowane – dodaje prezes Jet Line Michał Ciundziewicki.
  • Prezes Business Consulting Krzysztof Wilgus zwrócił uwagę, że reklama może spełniać funkcje społeczne i aktywizować działania proobywatelskie związane na przykład z ekologią.
  • Ciekawa dyskusja odbyła się podczas panelu "Smart City-Lepsza Przestrzeń", który odbył się podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.
strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!