Partnerzy portalu

Uchwała krajobrazowa dla Szczecina? Przedsiębiorcy mówią "tak", ale stawiają warunki

Przestrzeń miasta wymaga uporządkowania, podobnie jak i zasady określające obecność w niej reklam. Decyzje w tych sprawach powinny jednak poprzedzić konsultacje społeczne z szerokim udziałem przedsiębiorców – tak można podsumować stanowisko, jakie w sprawie uchwały krajobrazowej dla Szczecina przyjęła Północna Izba Gospodarcza.
  • Przygotowanie projektu uchwały krajobrazowej powinno odbywać się we współpracy z przedsiębiorcami ze Szczecina – stwierdza Piotr Wolny, dyrektor Biura Północnej Izby Gospodarczej w Szczecinie.
  • Przedsiębiorcy często traktują swoje szyldy czy reklamy jako sposób zwrócenia na siebie uwagi i przyciągnięcia klientów. Dobra polityka informacyjna w tym zakresie zapewne przyniesie więcej pozytywnych rezultatów niż np. mandaty czy wezwania do zdjęcia szyldów czy reklam – mówi Piotr Wolny.
  • Pięcioletnia dyskusja nad uchwałą to zbyt wiele, moglibyśmy rzeczowy projekt przedłożyć w dwa lata, łącznie z konsultacjami społecznymi – ocenia Mirosław Sobczyk, wiceprezes Izby.
strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE0

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!