PARTNERZY PORTALU

Ulice handlowe w Polsce: W jakim kierunku zmierza rozwój ulic?

  • PropertyNews.pl/AT    15 stycznia 2018 - 09:49
Ulice handlowe w Polsce: W jakim kierunku zmierza rozwój ulic?
Polski rynek ulic handlowych na mapie Europy jest stosunkowo młody (Renata Kamińska, fot.propertynews.pl)

W Polsce bardzo ciekawy trend. Podczas gdy w tych miastach rynek ulic handlowych zdominowany został przez marki modowe i biżuteryjne, a oferta restauracyjna jest jedynie ich dopełnieniem, w naszym kraju to właśnie gastronomia stała się najważniejszym najemcą. W najbliższym czasie należy spodziewać się dalszego rozwoju tego sektora.




W Europie miejskie promenady, jakimi są ulice handlowe, przyciągają klientów bogatą ofertą modowo biżuteryjną. Tymczasem w Polsce główne ulice miast należą do sektora gastronomicznego. O tym, w jakim kierunku zmierza rozwój polskich ulic handlowych mówi Renata Kamińska, Senior Property Negotiator CBRE.

Polski rynek ulic handlowych na mapie Europy jest stosunkowo młody. Ich rozwój został zahamowany po drugiej wojnie światowej, a niewiele po 89 r. do Polski wkroczył nowy format w postaci centrów handlowych, które ukształtowały nasze nawyki handlowe i spowodowały, że klient w Polsce oczekuje pełnej oferty pod jednym dachem.

strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!