Partner portalu

Unia Metropolii Polskich spróbuje wzmocnić swoją pozycję

  • AKC
  • 8 marca 2021 - 12:14
Unia Metropolii Polskich im. Pawła Adamowicza odświeża swój wizerunek. Nowa strategia działania i wiążące się z nią zmiany identyfikacji wizualnej mają na celu osiągniecie pozycji wiodącej organizacji samorządowej.
  • Unia Metropolii Polskich zmienia swój branding po raz pierwszy od początku istnienia.
  • Proces transformacji wszystkich elementów nowego wizerunku będzie następował stopniowo.  
  • Zmiany obejmą nie tylko logo, stronę czy elementy identyfikacji wizualnej UMP, ale  także strategię działania organizacji.
strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE0

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!