PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

Płatność kartą i platforma mObywatel - już w pociągach Polregio

  • pap/mg    9 sierpnia 2019 - 17:08
Płatność kartą i platforma mObywatel - już w pociągach Polregio
Pasażerowie mają też możliwość potwierdzenia swojej tożsamości przy pomocy platformy mObywatel (Fot. Mat.Pras.)

W pociągach Polregio pasażerowie mogą już płacić kartą płatniczą - poinformowała w piątek (9 sierpnia) spółka. Podróżni mogą też potwierdzić swoją tożsamość podczas kontroli biletów za pomocą platformy mObywatel.




- Pod koniec lipca br. zakończyliśmy wprowadzanie mobilnych urządzeń do płatności kartą. Jesteśmy jednym z czterech pasażerskich przewoźników kolejowych w Polsce, którzy oferują taką możliwość pasażerom - powiedziała cytowana w komunikacie Anna Lenarczyk, dyrektor handlowy spółki Przewozy Regionalne, właściciela marki Polregio. Jak dodała, teraz na pokładzie każdego pociągu Polregio zapłacimy kartą płatniczą.

Firma Polregio przypomniała, że od ponad roku konduktorzy posiadają terminale do sprzedaży biletów.

Pasażerowie mają też możliwość potwierdzenia swojej tożsamości przy pomocy platformy mObywatel. W komunikacie przypomniano, że aplikacja ta, wprowadzona przez Ministerstwo Cyfryzacji, pozwala na wygodne przechowywanie i użycie dokumentów, takich jak dowód osobisty czy prawo jazdy. W ramach funkcji mTożsamość można bezpiecznie przechowywać i potwierdzać tożsamość za pomocą dowodu osobistego, a także legitymacji szkolnej czy studenckiej, bez potrzeby posiadania przy sobie fizycznego dokumentu.

- Coraz więcej naszych pasażerów kupuje bilety przez internet, a smartfony towarzyszą im niemal w każdej chwili. Aplikacja mObywatel to kolejne udogodnienie, które wpisuje się w nasze działania nad ułatwieniem obsługi pasażerów. Przypomnę, że od niedawna funkcjonuje nasza aplikacja mobilna Polregio, która umożliwia zakup biletów w łatwy sposób - podkreśliła Lenarczyk.

Polregio to największy pasażerski przewoźnik w Polsce. Każdego dnia na tory w całym kraju wyjeżdża około 1900 pociągów zamawianych i finansowanych przez samorządy wojewódzkie, a także kilka komercyjnych pociągów superREGIO, np. do Zatoru w Małopolsce.

W ciągu roku z usług Polregio korzysta ponad 81 mln pasażerów. Pociągi przewoźnika zatrzymują się na ponad 1900 stacjach.

Przewozy Regionalne, właściciel marki Polregio, powstały w 2001 r.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.