Partner portalu

Konsumenci wybierają produkty roślinne z obawy o planetę

41 proc. konsumentów w przedziale 18-25 lat zdecydowało się spróbować produktów roślinnych nie ze względu na smak, ale dlatego, że obawia się o przyszłość planety – mówił Marek Sumiła, dyrektor zarządzający Danone i Żywiec Zdrój w Polsce podczas Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Kategoria produktów roślinnych rośnie o 40 proc., dlatego, że konsumenci stają się coraz bardziej świadomi. Najbardziej popularny w tej kategorii jest segment napojów roślinnych. Już 38 proc Polaków okazjonalnie je kupuje. Spośród młodszej części społeczeństwa ten odsetek jest dużo wyższy – 46 proc.

– 41 proc. konsumentów w przedziale 18-25 lat zdecydowało się spróbować produktów roślinnych nie ze względu na smak, ale dlatego, że obawia się o przyszłość planety – przytoczył Marek Sumiła.
Danone: One Planet, One Health

strefa premium

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU SAMORZĄDOWEGO

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE1

  • jem 2021-11-09 08:52:05
    nie jemy produktów odzwierzęcych, ponieważ nie godzimy się na jakąkolwiek przemoc i cierpienie zwierząt; super by było też, gdybyśmy nie musieli jeść produktów roślinnych z glifosatem i zatrutych innymi środkami chemicznymi, gdyż jest to ukryta przemoc wobec ludzi; aaaa! i jeszcze podziękowalibyśmy ...za mikroplastik i fluor w wodzie!  rozwiń

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!