PARTNER PORTALU
  • BGK

Bydgoszcz: Oddział NFZ w nowej siedzibie

  • PAP/AT    23 listopada 2017 - 07:57
Bydgoszcz: Oddział NFZ w nowej siedzibie
Oddział NFZ w Bydgoszczy ma nową siedzibę (fot.nfz.gov.pl)

Kujawsko-Pomorski Oddział NFZ w Bydgoszczy na przełomie listopada i grudnia przeniesie się do nowej siedziby.




• Kujawsko-Pomorski Oddział NFZ w Bydgoszczy zyskał nową siedzibę.

• Przeniesie się do niej na przełomie listopada i grudnia z zajmowanych dotąd trzech kamienic.

• Fundusz kupił od miasta budynek, który został przebudowany i rozbudowany.

W siedzibie przy ul. Łomżyńskiej od 27 listopada zaczną pracę jednostki oddziału dotychczas mieszczące się przy ul. Warszawskiej (Wydział Służb Mundurowych, Dział Leczenia Uzdrowiskowego), a od 4 grudnia pozostałe z ulic Mickiewicza i Słowackiego.

"Pod koniec 2013 r. za 4,5 mln zł kupiliśmy dwie sąsiednie działki, z których na jednej stał nieużytkowany budynek. Przebudowa istniejącego budynku i budowa nowej części trwały od grudnia 18 grudnia 2015 r. do 30 września 2017 r. Prace budowlane kosztowały 17,3 mln zł, a cała inwestycja wraz z zakupem mebli sięgnęła 21,9 mln zł: - powiedziała w środę na konferencji prasowej naczelnik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego Oddziału NFZ Katarzyna Knopik.

Wcześniej przeprowadzono ankietę wśród interesantów Oddziału NFZ, z których 76 proc., opowiedziało się za jedną siedzibą. Zlecono też zewnętrznej firmie analizę ekonomiczno-finansową i organizacyjną, która wykazała opłacalność inwestycji.

Czytaj też: NFZ dofinansowuje programy zdrowotne. Do samorządów trafiły tysiące, a nawet miliony złotych

Dotychczas NFZ m.in. płacił 25 tys. zł miesięcznie Agencji Mienia Wojskowego za wynajem pomieszczeń na ul. Warszawskiej i 7 tys. zł miesięcznie za utrzymanie łączy teleinformatycznych pomiędzy placówkami oddziału, a także wydawał 1 mln zł rocznie na przemieszczania się pracowników i przewozu dokumentów pomiędzy placówkami.

W nowo wybudowanej części postawała duża sala informacyjna, gdzie przy 13 stanowiskach przyjmowani będą interesanci. W zmodernizowanym budynku urządzono 150 pokoi dla 270 pracowników (obecnie zatrudnionych jest 225 osób)

"W nowej siedzibie będzie można załatwić wszystkie sprawy. Poprawiły się warunki przyjmowania pacjentów i pracy zatrudnionych osób. Przez lata bowiem poszerzył się zakres kompetencji oddziału, zwłaszcza po wstąpieniu Polski do UE i pewnym stopniu w związku z utworzeniem sieci szpitali" - podkreśliła rzeczniczka oddziału Barbara Nawrocka.

Przy budynku urządzono parking na 66 pojazdów, z czego wyłącznie dla interesantów 10 miejsc zwykłych i dwa dla osób niepełnosprawnych. Dotychczas wykorzystywane budynki nie mają miejsc postojowych i znajdują się w strefie płatnego parkowania.

Nawrocka podkreśliła, że powstanie siedziby Oddziału NFZ zostało sfinansowane z odrębnego funduszu inwestycyjnego, który nie uszczupla środków na leczenie pacjentów ani nie może być przeznaczony na ten cel.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
Ze względu na ciszę wyborczą komentowanie zostało wyłączone.

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.