PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

Punkt Obsługi Interesantów świętokrzyskiego NFZ w nowej siedzibie

  • pap/mg    1 lipca 2019 - 18:20
Punkt Obsługi Interesantów świętokrzyskiego NFZ w nowej siedzibie
W ostatni piątek czerwca w starej siedzibie punktu, świętokrzyski NFZ obsłużył - tylko w sprawie EKUZ - 700 interesantów (Fot. NFZ)

Nową siedzibę Punktu Obsługi Interesantów Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia otwarto w poniedziałek (1 lipca) w Kielcach. Biuro znajduje się w ścisłym centrum miasta, w pobliżu dworca, przystanków komunikacji publicznej i urzędów.




Punkt zlokalizowano na parterze budynku przy Alei IX Wieków Kielc - w pobliżu m. in. Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego, Urzędu Miasta w Kielcach.

Interesanci, aby załatwić swoje sprawy w NFZ - potwierdzić zlecenie na wyroby medyczne, złożyć wniosek na leczenie uzdrowiskowe, wyrobić Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego, założyć i potwierdzić profil zaufany pacjenta - nie muszą już jeździć do siedziby świętokrzyskiego NFZ przy ulicy Jana Pawła II. Punkt jest czynny w dni robocze w godz. 8.30 - 16 (w poniedziałki do godz. 17).

Jak mówiła dyrektor świętokrzyskiego oddziału NFZ Małgorzata Kiebzak, starania aby pacjentów z regionu obsługiwać w warunkach odpowiadających standardom obowiązujących w Funduszu, trwały wiele lat. Przypomniała, że oddział obejmuje swoim zasięgiem ponad 1,2 mln osób w woj. świętokrzyskim.

- Lokalizacja w centrum miasta - bardzo dogodna jeśli chodzi o węzły komunikacyjne, klimatyzowane pomieszczenie, pięć stanowisk obsługi - wymieniała zalety punktu Kiebzak.

W uroczystości wzięli udział: wiceminister zdrowia, Maciej Miłkowski i prezes NFZ, Andrzej Jacyna.

Miłkowski przypomniał, że w ramach planowanego Centrum Usług Wspólnych NFZ docelowo wnioski o EKUZ będą realizowane elektronicznie, także świadczenia związane z potwierdzeniem skierowań.

- Całość organizacji idzie w kierunku, aby pacjent jak najmniej korzystał z usług stacjonarnych, ale wiadomo że wiele rzeczy musi być jeszcze zrobione indywidualnie - zaznaczył wiceminister.

- Ta inicjatywa jest realizacją strategii Narodowego Funduszu Zdrowia, która przyjęliśmy w tym roku. Jednym z elementów tej strategii jest poprawa obsługi ubezpieczonych, wyjście na przeciw potrzebom - poprawa głównie w punktach obsługi ubezpieczonego. Także pracownikom będzie łatwiej pracować w lepszych warunkach, niż do tej pory - ocenił Jacyna.

W ostatni piątek czerwca w starej siedzibie punktu, świętokrzyski NFZ obsłużył - tylko w sprawie EKUZ - 700 interesantów.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.