PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

WYSZUKIWARKI

 
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • uslugi
  • rekreacja
  • restauracja
  • serwis powstaje we
    współpracy z:
  • www.komunikaty.pl
  • serwis powstaje we
    współpracy z:
  • konferencje.pl

Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Starostwa Powiatowego w Wołowie.

Starostwo Powiatowe w Wołowie

  • Data publikacji ogłoszenia:

    2012-06-19

  • Rodzaj ogłoszenia:

    Przetargi, zamówienia, ogłoszenie o wynikach, zamówienia na dostawy, przetarg nieograniczony

  • Lokalizacja:

    Wołów / dolnośląskie

  • Numer ogłoszenia:

    131789/2012

OPIS

Wołów: Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Starostwa Powiatowego w Wołowie.
Numer ogłoszenia: 131789 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22574 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3805901, faks 071 3805900.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Starostwa Powiatowego w Wołowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Starostwa Powiatowego w Wołowie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru niezbędnych do funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Wołowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem materiałów oraz ich przewidywane ilości zostały zawarte w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Ilości wskazane w załączniku nr 1 do specyfikacji są wielkościami maksymalnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. Dostarczenie materiałów biurowych i papieru będzie realizowane transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt. Dostawa obejmuje również wniesienie materiałów do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach producenta 6. Wymaga się aby oferowane materiały biurowe i papier posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 7. Termin 10 dni od daty podpisania umowy jest to nieprzekraczalny termin dostarczenia całości przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 8. Wykonawca dostarczy zamówione materiały w ciągu 3 dni roboczych (poniedziałek - piątek) od zgłoszenia zamówienia faksem do siedziby zamawiającego, w godz. 8.00- 15.30 - Zamawiający informuje, że zapis ten odnosi się do zakupów materiałów biurowych zamówionych w ramach zamówień uzupełniających.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 22.81.63.00-6, 22.85.00.00-3, 30.19.00.00-7, 30.23.74.30-2, 30.19.76.30-1, 30.19.21.21-5, 30.19.92.30-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

INTERHURT Sp. z o.o., Podwale 15, 59-900 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30561,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23093,47
Oferta z najniższą ceną: 23093,47 / Oferta z najwyższą ceną: 26618,38
Waluta: PLN.

źródło: komunikaty.pl

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.