PARTNER PORTALU
  • BGK

WYSZUKIWARKI

 
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • uslugi
  • rekreacja
  • restauracja
  • serwis powstaje we
    współpracy z:
  • www.komunikaty.pl
  • serwis powstaje we
    współpracy z:
  • konferencje.pl

DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA POTRZEB GIMNAZJUM.

Gimnazjum w Lubinie

  • Data publikacji ogłoszenia:

    2014-10-17

  • Rodzaj ogłoszenia:

    Przetargi, zamówienia, ogłoszenie o wynikach, zamówienia na dostawy, przetarg nieograniczony

  • Lokalizacja:

    Lubin / dolnośląskie

  • Numer ogłoszenia:

    218727/2014

OPIS

Lubin: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA POTRZEB GIMNAZJUM.
Numer ogłoszenia: 218727 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181683 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum w Lubinie, Ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 76 7208451, faks 76 7208451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA POTRZEB GIMNAZJUM..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Gimnazjum w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72. Wykonawca dostarczy i przeniesie na własność Zamawiającego sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem. Dostawa i wydanie sprzętu komputerowego nastąpi w siedzibie Gimnazjum w Lubinie (Lubin, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72) na koszt i ryzyko Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwości sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, sprawny technicznie i oznaczony symbolem CE, nieobciążony prawami osób trzecich oraz musi spełniać obowiązujące normy bezpieczeństwa. 2.1. Niniejsze zamówienie obejmuje trzy części: Część 1 - Dostawa 63 sztuk notebooków wraz z oprogramowaniem systemowym Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie 63 sztuk notebooków z zainstalowanym
oprogramowaniem systemowym do Gimnazjum w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej - Curie 72 Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do SIWZ, musi być fabrycznie nowy i nie używany. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Część - 2 - Dostawa notebooka wraz z oprogramowaniem systemowym. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Gimnazjum w Lubinie ul. Marii Skłodowskiej-Curie 72 jednej sztuki notebooka wraz z oprogramowaniem systemowym. Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry techniczne określone w załączniku nr 2 do SIWZ, musi być fabrycznie nowy i nie używany. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie transportu i
rozładunku ponosi Wykonawca.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Część - 3 Dostawa tablicy interaktywnej (szt.3) wraz z projektorem multimedialnym ( szt. 3) i zestawem głośników naściennych ( 3 zestawy) Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Gimnazjum w Lubinie ul. Marii
Skłodowskiej-Curie 72 tablicy interaktywnej (szt.3) wraz z projektorem multimedialnym ( szt. 3) i zestawem głośników naściennych ( 3 zestawy) Oferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry techniczne określone w załączniku nr 3 do SIWZ, musi być fabrycznie nowy i nie używany. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt Wykonawcy. Odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 32.32.20.00-6, 38.65.21.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Firma Górski, ul. Sikorskiego 32, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 194552,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 190852,95
Oferta z najniższą ceną: 190852,95 / Oferta z najwyższą ceną: 199918,05
Waluta: PLN.

źródło: komunikaty.pl



Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.