PARTNER PORTALU
  • BGK

WYSZUKIWARKI

 
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • uslugi
  • rekreacja
  • restauracja
  • serwis powstaje we
    współpracy z:
  • www.komunikaty.pl
  • serwis powstaje we
    współpracy z:
  • konferencje.pl

Przetarg nieograniczony nr 31/PN/14 na wykonanie remontu łazienek pacjentów Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego

Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.

  • Data publikacji ogłoszenia:

    2014-07-16

  • Rodzaj ogłoszenia:

    Przetargi, zamówienia, ogłoszenie o wynikach, roboty budowlane, przetarg nieograniczony

  • Lokalizacja:

    Ruda Śląska / śląskie

  • Numer ogłoszenia:

    236248/2014

OPIS

Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 31/PN/14 na wykonanie remontu łazienek pacjentów Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego
Numer ogłoszenia: 236248 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184540 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. zo.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 31/PN/14 na wykonanie remontu łazienek pacjentów Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu łazienek pacjentów Oddziału Psychiatrycznego Ogólnego zlokalizowanego na I piętrze budynku B Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. przy ul. Głównej 11. Zamówienie obejmuje zakres robót remontowo-budowlanych, oraz dostawę wszystkich niezbędnych do realizacji materiałów i urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Roboty należy prowadzić pod kierownictwem osób uprawnionych (uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie prowadzenia robót ogólnobudowlanych, instalacji wodno- kanalizacyjnych i elektrycznych). 3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa. 4. Materiały stosowane przy realizacji zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2010 r., Dz.U. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.), wymaganiom Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Do wykonania instalacji mogą być stosowane wyroby producentów krajowych i zagranicznych. Wszystkie materiały użyte do wykonania instalacji muszą posiadać znak CE lub deklarację zgodności odnoszącą się do Polskiej Normy lub Aprobaty Technicznej. Wykonawca uzyska przed zastosowaniem wyrobu akceptację Kierownika Działu Technicznego. Odbiór techniczny materiałów powinien być dokonywany według wymagań i w sposób określony aktualnymi normami. 6. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt zorganizować i utrzymywać teren budowy wraz z jego zapleczem, wykonać zabezpieczenie budowy, zapewnić warunki bezpieczeństwa, a po zakończeniu robót uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie: na dzień odbioru końcowego. 7. Wykonawca zobowiązuje się nie naruszać porządku i czystości otoczenia terenu budowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do określenia miejsca składowania oraz składowania gruzu i odpadów powstałych podczas robót. 9. Wykonawca jest zobowiązany do wywozu gruzu i odpadów na składowisko komunalne na własny koszt, a dowód zapłaty za ich przyjęcie stanowić będzie warunek zapłaty faktur za roboty. 10. W pozostałych przypadkach Wykonawca przedłoży dokument świadczący o legalnym sposobie wywozu (zagospodarowania) gruzu lub odpadów. 11. Utrzymanie czystości i porządku oraz gospodarkę odpadami należy prowadzić zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2012r. poz. 391), stosowną uchwałą Rady Miasta Ruda Śląska w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Ruda Śląska oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 , poz.21). 12. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpieczeństwo pracy robotników oraz osób postronnych mogących znaleźć się w pobliżu miejsca (strefy) prac zgodnie z aktualnymi przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych. 13. Poszczególne etapy wykonania prac powinny być odebrane i zaakceptowane przez Kierownika Działu Technicznego. Materiały przeznaczone do wykonania prac muszą posiadać odpowiednie atesty i aprobaty techniczne oraz być zaakceptowane przez Kierownika Działu Technicznego. Akceptacja polega na wizualnej ocenie stanu materiałów oraz udokumentowaniu jej wpisem do Dziennika Budowy. 14. Wymagany termin płatności wynosi 45 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Karbon 2 Sp. z o.o., ul. Modelarska 11 a, Katowice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30319,50
Oferta z najniższą ceną: 30319,50 / Oferta z najwyższą ceną: 60000,00
Waluta: PLN.

źródło: komunikaty.pl

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.