PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

WYSZUKIWARKI

 
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • uslugi
  • rekreacja
  • restauracja
  • serwis powstaje we
    współpracy z:
  • www.komunikaty.pl
  • serwis powstaje we
    współpracy z:
  • konferencje.pl

SUKCESYWNE DOSTAWY STERYLNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna

  • Data publikacji ogłoszenia:

    2015-04-22

  • Rodzaj ogłoszenia:

    Przetargi, zamówienia, ogłoszenie o wynikach, zamówienia na dostawy, przetarg nieograniczony

  • Lokalizacja:

    Tarnowskie Góry / śląskie

  • Numer ogłoszenia:

    90318/2015

OPIS

Tarnowskie Góry: SUKCESYWNE DOSTAWY STERYLNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 90318 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33312 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna, ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY STERYLNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest są sukcesywne dostawy sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Zamówienie składa się z 3 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia Pakiet 1 Sprzęt medyczny jednorazowego użytku, laryngologiczny sterylny Pakiet 2 Zestaw infuzyjny Pakiet 3 Przyrządy do przygotowywania leków 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i ilość zawarte są w załącznikach [D.1] ÷ [D.3] do SIWZ Formularz cenowy . 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w całym okresie wykonywania umowy będą zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus , bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 39.19.00.00-8, 33.14.16.20-2, 33.14.12.20-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1   Nazwa: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku, laryngologiczny sterylny.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A., ul.Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2136,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2394,04
Oferta z najniższą ceną: 2394,04 / Oferta z najwyższą ceną: 2394,04
Waluta: PLN.Część NR: 2   Nazwa: Zestaw infuzyjny.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

JAMRO Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe, ul. Małobądzka 186, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 993,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1036,80
Oferta z najniższą ceną: 1036,80 / Oferta z najwyższą ceną: 1036,80
Waluta: PLN.Część NR: 3   Nazwa: Pakiet 3 Przyrządy do przygotowywania leków.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

JAMRO Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe, ul. Małobądzka 186, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 831,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 867,24
Oferta z najniższą ceną: 867,24 / Oferta z najwyższą ceną: 867,24
Waluta: PLN.

źródło: komunikaty.pl

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.