PARTNERZY PORTALU

WYSZUKIWARKI

 
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • uslugi
  • rekreacja
  • restauracja
  • serwis powstaje we
    współpracy z:
  • www.komunikaty.pl
  • serwis powstaje we
    współpracy z:
  • konferencje.pl

Team Leader/Supervisor

  • Pracodawca:

    TAP.TALENT

  • Ważna od:

    2020-09-15

  • Ważna do:

    2020-10-15

  • Miasto / region:

    Wrocław / Cała Polska

OPIS OFERTY

Responsibilities

  • Act as a liaison between the team and management.
  • Performance: KPIs calculations.
  • Responsible for meetings: RRA Team meetings; 1 to 1 with each RRA.
  • Building clear rules of conduct. 
  • Conveying values and impeccable behaviour onto the team.
  • Providing feedback to OTMs and action plans.
  • Establishing and conducting development plans for each OTM.
  • Identification of educational needs of each OTM and organizing relevant training/coaching.
  • Developing monthly, quarterly, half and yearly development plans for the team and discussing with manager.
  • Periodical assessment of each operational team member performance. Monitoring performance in time.
  • Sharing information about individual contributor’s challenges and educational needs with other leaders and manager.
  • Proactive approach towards improving processes, building cases to change existing status quo.
  • Assign projects, own/manage special projects and guide the team to ensure overall project success.
  • Hiring: selecting, interviewing & responsible for successful onboarding of the new team members.
Requirements:
  • Around 2 years of leadership experience (supervisor, team coordinator).
  • Previous experience in a Software-as-a-Service company is an asset.
  • Additionally, a strong customer orientation and good communication skills are desired as well as a solution-oriented and structured way of working and a good analytical thinking ability.
  • Very good English.
  • Strong interpersonal skills, multi-tasking and time management skills enable you to quickly gain trust and build up solid working relationships.
  • Additionally, a strong customer orientation and good communication skills are desired as well as a solution-oriented and structured way of working and a good analytical thinking ability.
  • An ability to drill-down and find solutions independently as well as an interest in new technologies, open-mindedness, and enthusiasm.
Our client offers:
  • An eager, open-minded and international Go Live Team as great work environment!
  • Exciting technologies to scale our platform and support our growing customer base.
  • An agile mindset uplifting your personal growth and professional development.
  • A strong impact on our company and the business of our customers by bringing in your own ideas.
  • Conferences and trainings to stay up to date with the latest industry updates.
  • Plenty of fun, team events, table tennis, kicker, drinks and great colleagues.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.

DODATKOWE INFORMACJE

https://www.jobs.pl/team-leader-supervisor-oferta-3384165



Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.