Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
OPIS OFERTY
Zakres obowiązków
- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących oraz wiadomości e-mail w języku niemieckim
- Dbanie o jak najlepszą obsługę dotychczasowych Klientów
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
- Budowanie długofalowych relacji z Klientami
- Tworzenie i przedstawianie Klientom indywidualnych ofert dopasowanych do ich potrzeb
- Negocjowanie warunków współpracy i prezentowanie możliwości Firmy
- Koordynowanie zgodności warunków umów i rozwiązanie problemów
- Obsługa korespondencji z Klientami ze szczególnym uwzględnieniem terminowego przekazu dokumentów
- Wprowadzanie danych do systemu oraz stała aktualizacja bazy danych
- Ścisła współpraca z Działem Rekrutacji
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
Wymagania
- Znajomość zagadnień związanych z obsługą Klienta oraz sprzedażą (minimum roczne doświadczenie)
- Biegła obsługa komputera oraz znajomość pakietu MS Office
- Znajomość programu Landwehr L1 będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Zdolności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista
- Zaangażowanie i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Bardzo dobra znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie min. B2- warunek konieczny
Oferujemy
- Niemiecką umowę o pracę
- Wynagrodzenie dopasowane do umiejętności oraz doświadczenia
- Podstawę wynagrodzenia plus premie i prowizje
- Transparentność i pracę w zgranym zespole
- Niemieckie ubezpieczenie zdrowotne
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Owoce, kawę, herbatę i zimne napoje
DODATKOWE INFORMACJE
https://www.jobs.pl/specjalista-ds-obslugi-klienta-z-jezykiem-niemieckim-oferta-3441954