PARTNER PORTALU
  • BGK

Punkty informacji turystycznej w miastach - gdzie są najlepsze?

  • MN    13 grudnia 2017 - 15:07
Punkty informacji turystycznej w miastach - gdzie są najlepsze?
Polska Organizacja Turystyczna oceniła najlepsze placówki informacji turystycznej (fot. shutterstock)

Warszawa, Reszel, Lublin, Włocławek - w tych miastach znajdują się najwyżej ocenione placówki informacji turystycznej, które zostały sprawdzone przez Polską Organizację Turystyczną.




Które miasta mają najlepsze punkty informacji turystycznej? Na to pytanie znajdziemy odpowiedź w kompleksowym raporcie „Tajemniczy klient w placówce IT” przeprowadzonym przez Polską Organizację Turystyczną. 

Badanie realizowane było podczas sezonu letniego: od lipca do września 2017 roku we wszystkich certyfikowanych jednostkach Informacji Turystycznej: punktach Informacji Turystycznej (PIT) oraz centrach Informacji Turystycznej (CIT). Pod uwagę brano wszystkie cztery kategorie placówek informacji turystycznej: jedno-, dwu-, trzy- i czterogwiazdkowe. 

Tajemniczy klient odwiedził w sumie 79 punktów informacji turystycznej w każdej kategorii. Oceniał prezentację oferty noclegowej, prezentację atrakcji turystycznych, prezentację imprez regionalnych, prezentację innych form spędzania wolnego czasu, a także gotowość służenia pomocą, czystość lokalu, dostępność darmowych materiałów informacyjnych lub możliwość wydruku przygotowanej oferty. Oceniano także wygląd placówki oraz prezentację pracowników i ich stanowiska pracy.

Jakość obsługi klienta – ranking placówek 1-gwiazdkowych:

1. Reszel (Punkt Informacji Turystycznej ul. Rynek 24) - 85 proc.

2. Barczewo (Biuro Informacji Miasta i Gminy Plac Ratuszowy 1) - 83 proc.

3. Sosnowiec (Centrum Informacji Miejskiej ul. Warszawska 3/20) - 83 proc.

4. Zabrze (Punkt Informacji o Mieście Powstańców Śląskich 2/1) - 83 proc.

5. Głuchołazy (Centrum Informacji Turystycznej Plac Basztowy 4a) - 81 proc.

Jakość obsługi klienta – ranking placówek 2-gwiazdkowych:

1. Warszawa (Warszawskie centrum informacji turystycznej Plac Zamkowy 1 m. 13) -  90 proc.

2. Balice (Punkt Informacji Miejskiej Info Kraków ul. Kpt. Medweckiego 1) - 87 proc.

3. Cieszyn (Punkt Informacji Turystycznej ul. Zamkowa 3 a,b,c) - 87 proc.

4. Olsztyn (Punkt Informacji Turystycznej Pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15) - 85 proc.

5. Pieniężno (Punkt Informacji Turystycznej ul. Generalska 8) - 85 proc.

Jakość obsługi klienta – ranking placówek 3-gwiazdkowych:

1. Włocławek (Informacja Turystyczna ul. Warszawska 11/13) - 96 proc.

2. Olsztyn (Miejska Informacja Turystyczna Pl. Jana Pawła II 1) - 92 proc.

3. Warszawa (Punkt Warszawskiej Informacji Turystycznej ul. Rynek Starego Miasta 19/21/21A) - 87 proc.

4. Zielona Góra (Polsko – Niemieckie Centrum Promocji i Informacji Turystyczne ul. Stary Rynek 1) - 87 proc.

Jakość obsługi klienta – ranking placówek 4-gwiazdkowych:

1. Lublin (Lubelski Ośrodek Informacji Turystycznej i Kulturalnej ul. Jezuicka 1/3) - 90 proc.

2. Katowice (Regionalne Centrum Informacji Turystycznej Rynek 13) - 88 proc.

3. Białystok (Regionalne Centrum Informacji Turystycznej ul. Odeska 1) - 87 proc.

4. Bydgoszcz (Bydgoskie Centrum Informacji ul. Stefana Batorego 2) - 87 proc.

5. Zamość (Zamojskie Centrum Informacji Turystycznej i Historycznej Rynek Wielki 13) - 87 proc.

Po pełne wyniki rankingu odsyłamy do raportu Polskiej Organizacji Turystycznej, który dodajemy w załączniku multimedia.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!


Multimedia



REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
Ze względu na ciszę wyborczą komentowanie zostało wyłączone.

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.