PARTNER PORTALU
  • BGK

"Telefoniczna portmonetka" w Opolu. Ułatwi życie mieszkańcom

  • PAP/KDS    7 stycznia 2018 - 16:29
"Telefoniczna portmonetka" w Opolu. Ułatwi życie mieszkańcom
Nowe rozwiązanie ma wejść w życie za dwa lata (fot. pixabay.com)

Mieszkańcy Opola za korzystanie z usług jednostek miejskich będą mogli zapłacić przy pomocy aplikacji w telefonach. Jak poinformował prezydent Opola Arkadiusz Wiśniewski, koszt wdrożenia technologii, to około 6 mln złotych.




System Opole+ zakłada umożliwienie płatności za takie usługi, jak np. bilety do miejskiego ogrodu zoologicznego, płatności za parkingi, czy korzystanie z miejskiej komunikacji publicznej przy pomocy aplikacji zainstalowanej na smartfonie.

Przedstawiciele Opola uważają, że z jednej strony wdrożenie aplikacji ułatwi życie jej mieszkańcom, a z drugiej dostarczy informacji jednostkom miejskim na temat preferencji klientów, dzięki czemu będą mogły dostosować swoją ofertę do oczekiwań Opolan.

Planowany czas wdrożenia nowej technologii to dwa lata. Dwie trzecie kosztów wprowadzenia "telefonicznej portmometki", czyli cztery miliony złotych, to dotacja z Regionalnego Programu Operacyjnego.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.




Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.