PARTNER PORTALU





Piotr Całbecki - radny do sejmiku wojewódzkiego,marszałek w: kujawsko-pomorskie

RADNY DO SEJMIKU WOJEWÓDZKIEGO - kujawsko-pomorskie - KOALICYJNY KOMITET WYBORCZY PLATFORMA.NOWOCZESNA KOALICJA OBYWATELSKA MARSZAŁEK - kujawsko-pomorskie Piotr Całbecki

53 lata


Dziękujemy za oddanie głosu!

Potwierdź, że nie jesteś robotem klikając w przycisk poniżej.



W wyborach samorządowych 2018 uzyskał/a: 68542 głosów (49.33% wszystkich w okręgu)

Ur. 4 października 1967 w Toruniu

Na początku lat 90. pracował jako nauczyciel, następnie był asystentem głównego technologa w prywatnej firmie. Od 1997 do 1998 zajmował stanowisko dyrektora Ośrodka Szkoleniowego Europejskiego Centrum Współpracy Młodzieży. W 1998 sprawował funkcję doradcy wojewody toruńskiego oraz sekretarza Wojewódzkiego Zespołu Integracji Europejskiej i pełnomocnika wojewody ds. współpracy z Bankiem Światowym.

W latach 1998–2002 z ramienia Akcji Wyborczej Solidarność zasiadał w radzie miasta, następnie został wybrany z rekomendacji Platformy Obywatelskiej do sejmiku kujawsko-pomorskiego. W 2004 bez powodzenia kandydował do Parlamentu Europejskiego. W 2006 uzyskał po raz drugi mandat radnego województwa, wybrano go wówczas także na marszałka województwa. W 2010 uzyskał reelekcję do sejmiku z najlepszym wynikiem indywidualnym w województwie. 29 listopada 2010 radni województwa ponownie powołali go na urząd marszałka. W 2014 ponownie wybrany na radnego województwa. 1 grudnia 2014 po raz trzeci został marszałkiem kujawsko-pomorskim.

W październiku 2015 został członkiem Narodowej Rady Rozwoju powołanej przez prezydenta Andrzeja Dudę.

W 2018 z powodzeniem ubiegał się o reelekcję w wyborach do sejmiku. 19 listopada 2018 ponownie został wybrany na marszałka województwa.

KOMENTARZE (5)

Wyróżniony

Typowy przykład karierowiczorstwa. Działał i działa i... zgarnia z tego tytułu krocie forsy. Szkoda pisać... Tak wygląda kariera. Wszystko cokolwiek by się napisało znosi się do jednego... karierowicz i tyle.

SPOZA UKŁADU, 2019-06-25 16:37:43








  • SPOZA UKŁADU, 2019-06-25 16:37:43

    Typowy przykład karierowiczorstwa. Działał i działa i... zgarnia z tego tytułu krocie forsy. Szkoda pisać... Tak wygląda kariera. Wszystko cokolwiek by się napisało znosi się do jednego... karierowicz i tyle.
    • W związku z przyjęciem 28stycznia przez zgromadzenia Parlamentarne Rady Europy rezolucji w sprawie praworządności w Polsce, należy wszelkie odwodnia co do oszustw w obszarach gruntów ze załączonymi wcześniejszymi mapami potwierdzonymi przez Notariusza za zgodne z oryginałami kierować do wiadomości Komisarza Rady Europy w Strasburgu . odszkodowania otrzymają Państwo znacznie wyższe jak wartość gruntów w obszarach chronionych, nareszcie każdy zgodnie z prawem Unijnym w granicach 25tys Euro. PiS i PSL łamią nawet Traktat Ateński z 16kwietnia 2003roku przyjęcia Polski do UE i utworzenia obszarów specjalnej ochrony przyrody Natura 2000, Sieć Natura 2000 poprzez załączone decyzje do KE była rozszerzona do 823 obszarów obejmujących 11% powierzchni kraju.,Przepisy stanowiące podstawę prawną zachowania ekosystemu w stanie naturalnym Natura 2000 zostały wprowadzone do polskiego prawodawstwa poprzez Ustawę z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (Dz. U. z 2013 r., poz. 627, z późn. zm.), czyniąc Naturę 2000 najmłodszą prawną formą ochrony przyrody w Polsce.,niszczą praworządność ,wszyscy wiecie co narobili również w obszarach gruntów jakie ustawy przyjęli, , 2020-02-02 19:40:44

      Forum: 2020-01-03 07:30:25 :Niezwiązanych z polityką samorządową? W bieżącym roku podatkowym obowiązują wyższe stawki podatku od nieruchomości,wzrosną o wskaźnik inflacji, Obwieszczeniem Ministra Finansów. 2020-01-02 21:43:20 Ustawa sztandarowa PSL o ochronie gruntów rolnych i leśnych z 27lutego 2012 roku( Dz.U.2013 Poz 503),Znowelizowane przepisy miały rozwiązać problemy w orzecznictwie Sądów Administracyjnych poprzez dodanie w art. 7 ustęp 3a, który jednoznacznie określa strony w postępowaniu o udzielenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych, gdzie stroną o zmanię klasyfikacji gruntów był Wójt, Burmistrz czy Prezydent Miasta,lecz w wyniku prac geodezyjnych na gruncie bez podpisów właścicieli pod operatami nie można było wprowadzać zmian w ewidencji gruntów, czy też bez wniosku właścicieli nieruchomości lub wieczystych użytkowników(Prezydent podpisał ustawę o przekształceniu użytkowania wieczystego we własność),tym bardziej wprowadzać zmiany w księgach wieczystych, mimo przepchnięcia ustawy w przedmiocie łamania praw człowiek doszło do najcięższych przestępstw w urzędach użyteczności publicznej, Dz.U. z 2016roku poz 585 ustawa PiS o obrocie ziemią rolną,którą Sejm dla podatników niekorzystnie znowelizował Dz.U. 2019 poz.1080. Wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego z dnia 06 listopada 2009 roku sygn. Akt IV S.A./W a 1407/09 „Stosownie do art.28k.p.a stroną jest każdy czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek. Źródłem interesu prawnego, o którym mowa w art28k.p.a mogą być przepisy prawa cywilnego, w szczególności prawa rzeczywistego. Interes w załatwianiu sprawy zmiany przeznaczenia na cele nierolnicze gruntów rolnych mają zatem ich właściciele. Decyzje w przedmiocie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze związana jest z wykonywaniem prawa własności nieruchomości. Jej brak ogranicza dysponowanie własnością, gdyż utrudnia obrót nieruchomościami, czy też uniemożliwia ich zabudowę. W związku z tym stwierdzić należy, że stronami w rozpoznawanej sprawie byli także wszyscy właściciele(wieczyści użytkownicy) działek wchodzących w skład spornego obszaru” W uzasadnieniu Wyroku z dnia 25 stycznia 2011roku sygn. Akt II OSK 148/10 Najwyższego Sądu Administracyjnego orzekł" zgoda o której mowa w art.7 ust 2 następuje w formie decyzji administracyjnej gdyż rozstrzyga sprawę co do jej istoty,więc spełnia wymogi z art.104 Kpa”Podobnie jak orzekł Naczelny Sąd Administracyjny Wyrok z dnia 23.06.2010roku sygn. akt II OSK 1017/09" W ocenie NSA zasadnie Sąd pierwszej instancji uznał, że właściciel takiego gruntu ma podmiot strony w postępowaniu o zmianę przeznaczenia gruntu na nieruchomość do celów nie rolniczych. Art.61 ust.1pkt 4 upzp,dopiero po wydaniu decyzji można przyjąć że dana nieruchomość nie będzie już z żadnego punktu widzenia(opartego o poszczególnych przepisach ustawowych ) uznana za nieruchomość rolną lub leśną, procedura odrolnienia i odlesienia jest to poprawność przeprowadzonej procedury związanej z wykorzystaniem poszczególnych instrumentów zarządzania przestrzenią na poziomie lokalnym . • Odpowiedz • 4986 Oceń • Na miłość Boską debile co tym ludziom zrobiliście, dziad (...) na dziada500+sfinansowali z oszustw podatkowych, podatki gdzie nic nie macie od nieruchomości są kilkudziesięciokrotnie wyższe od podatków rolnych,pojebali wszystko , patologia się rozmarza. 2020-01-02 20:56:27 Obawiam się iż pierwszy dobry bajerant może znokautować Andrzeja Dudę, bieżącego roku po dymisji rządu Mateusza Morawieckiego najpóźniej jesienią przedterminowe wybory Parlamentarne do których udziału zachęcamy wszystkich uczciwych niezwiązanych z obecną polityką samorządową, i Bolszewikami PiS-PSL niereformowalnymi których zew natury wola do matki Rosji.
    • Stosownie do art. 101 ustawy o samorządzie gminnym czy powiadomiono strony postępowań właścicieli gruntów dla powyższego obrębu czy też, wieczystych użytkowników o służących im prawach wniesienia skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Bydgoszczy w związku z, podjęciem przez gminę uchwały o przyjęciu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego z dnia 06 listopada 2009 roku sygn. Akt IV S.A./W a 1407/09 „Stosownie do art.28k.p.a stroną jest każdy czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek. Źródłem interesu prawnego, o którym mowa w art28k.p.a mogą być przepisy prawa cywilnego, w szczególności prawa rzeczywistego. Interes w załatwianiu sprawy zmiany przeznaczenia na cele nierolnicze gruntów rolnych mają zatem ich właściciele. Decyzje w przedmiocie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze związana jest z wykonywaniem prawa własności nieruchomości. Jej brak ogranicza dysponowanie własnością, gdyż utrudnia obrót nieruchomościami, czy też uniemożliwia ich zabudowę. W związku z tym stwierdzić należy, że stronami w rozpoznawanej sprawie byli także wszyscy właściciele(wieczyści użytkownicy) działek wchodzących w skład spornego obszaru” W uzasadnieniu Wyroku z dnia 25 stycznia 2011roku sygn. Akt II OSK 148/10 Najwyższego Sądu Administracyjnego orzekł" zgoda o której mowa w art.7 ust 2 następuje w formie decyzji administracyjnej gdyż rozstrzyga sprawę co do jej istoty,więc spełnia wymogi z art.104 Kpa”Podobnie jak orzekł Naczelny Sąd Administracyjny Wyrok z dnia 23.06.2010roku sygn. akt II OSK 1017/09" W ocenie NSA zasadnie Sąd pierwszej instancji uznał, że właściciel takiego gruntu ma podmiot strony w postępowaniu o zmianę przeznaczenia gruntu na nieruchomość do celów nie rolniczych. Art.61 ust.1pkt 4 upzp,dopiero po wydaniu decyzji można przyjąć że dana nieruchomość nie będzie już z żadnego punktu widzenia(opartego o poszczególnych przepisach ustawowych ) uznana za nieruchomość rolną lub leśną, procedura odrolnienia i odlesienia jest to poprawność przeprowadzonej procedury związanej z wykorzystaniem poszczególnych instrumentów zarządzania przestrzenią na poziomie lokalnym . , 2020-02-22 15:17:18

      W związku z, otrzymanie w bieżącym roku podatkowym nakazów płatniczych bez tytułu(od nieruchomości) w odróżnieniu do symbolicznych rolnych, wiecie już że nic nie macie, jak długo będziecie się sami oszukiwali, w terminie 14dini należy złożyć odwołanie do SKO lokalnego za pośrednictwem danego Urzędu Gminy w tylu egzemplarzach ile stron postępowania , po czym , możecie prowadzić postępowanie wobec ewidencji gruntów przed właściwym Starostwem Powiatowym . Po zakończeniu postępowania, według właściwości również można dochodzić roszczeń stricte Cywilne przed Sądem Rejonowym . Na Decyzje Ordynacji podatkowej po terminie odwoławczym możecie stwierdzić jej nieważność na podstawie art. 156kpa paragraf 1 punkt 1,2 i inne. Art. 64 Konstytucji z art. 21 ustęp 1, potwierdza podmiotowość stron postępowania( zasada ochrony własności jako zasada działania Państwa) .
    • Celem dobra porządku prawnego i publicznego powinniśmy nadać bieg aferze przed właściwym Sądem Administracyjnym przy utrzymaniu na mocy takiej decyzji przez SKO co jest pewne w 100%. , 2020-03-07 20:38:58

      Decyzje Ordynacji Podatkowej wystawiane za grunty rolne nie wyłączone z produkcji rolnej poniżej 1ha od których służy prawo wniesienia odwołania do lokalnego SKO potwierdzają iż model samorządowy jest zbudowany na grupie przestępczej, odwołania o wprowadzenie zmian wobec ewidencji gruntów bez stron postępowania powinno się kierować do lokalnego starosty, czym innym jest ewidencja gruntów od Ordynacji Podatkowej.
    • Obszary rolne są Naszymi dobrami Narodowymi , niszczenie ich przez kogokolwiek powinno być ścigane na równie ze zabójstwami, podobnie ścigać należy tych którzy naliczają podatki w obszarach wiejskich z metra kwadratowego. , 2020-03-14 20:28:13

      Moja ciocia w podeszłym wieku podpala w histerie , płacze dlaczego nie mogę trzymać krowy jak niegdyś, napić się zdrowego mleka, bandycki Rząd i grupa przestępcza łącznie z Ministerstwem Rolnictwa i Zdrowia funduje Nam hemie w mleku oferowanym do sprzedaży z którego ludzie chorują na alergie przeradzającą się w astmę poprzez chęć zysku zbiliście właśnie ludzi, napędzaliście przemysł aptekarski niszcząc odporność durnowatych lodzików.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.233.215

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

POZOSTALI RADNI SEJMIKU WOJEWÓDZTWA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.