PARTNERZY PORTALU

CIS: 7. dzień 11. posiedzenia Sejmu (czwartek, 14 maja) - zasady obsługi medialnej (komunikat)

  • PAP    13 maja 2020 - 12:30

- CIS informuje:




- CIS informuje:

W związku z zaplanowanymi na 14 maja 2020 r. obradami Sejmu, Centrum Informacyjne Sejmu przekazuje informację o zasadach obsługi medialnej.

Wstęp na teren Sejmu przysługuje dziennikarzom i pracownikom obsługi technicznej, posiadającym okresowe i stałe karty wstępu.

Przedstawiciele mediów, niezależnie od posiadania ww. dokumentów, przed wejściem na teren Sejmu są proszeni o stawiennictwo w dziale przepustek Straży Marszałkowskiej od godz. 08:30 (budynek K, wejście KV), w celu uzyskania dodatkowej papierowej wejściówki, która powinna być noszona przypięta do ubrania wraz z posiadanym dokumentem okresowym (stałym).

Wejście dla mediów, analogicznie do kilku poprzednich posiedzeń Sejmu, możliwe będzie przez wejście CII (vis a vis wejścia głównego do Senatu).

Z uwagi na wymogi organizacyjne i bezpieczeństwa, związane z epidemią koronawirusa, w Sali Kolumnowej może przebywać jednocześnie maksymalnie 55 osób. W związku z powyższym Redakcje są proszone o skierowanie do pracy na terenie Sejmu jedynie niezbędnych osób i solidarne współdziałanie. Dziennikarze kończący w danym dniu obsługę medialną proszeni są o pozostawianie u funkcjonariuszy SM (przy wejściu CII) otrzymanych w dziale przepustek wejściówek papierowych - ułatwi to Straży Marszałkowskiej monitorowanie liczby dziennikarzy aktualnie pracujących w Sejmie, a tym samym usprawni wpuszczanie kolejnych osób, w tym na tzw. podmianę.

UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść - z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!