PARTNERZY PORTALU
  • BGK
  • BGK

CIS: pracownicy Kancelarii Sejmu będą mogli pracować zdalnie

  • PAP    12 marca 2020 - 14:37

Pracownicy Kancelarii Sejmu będą mogli wykonywać swoje obowiązki zdalnie, spoza Sejmu, będziemy starali się by była to jak największa grupa osób - poinformował PAP dyrektor CIS Andrzej Grzegrzółka. Jak dodał, od poniedziałku zmienione zostanie wejście dla mediów do gmachu parlamentu.




Grzegrzółka podkreślił, że sytuacja związana z koronawirusem jest dynamiczna. "Kancelaria Sejmu reaguje na bieżąco i realizowane są kolejne działania profilaktyczne i zapobiegawcze. Bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających przy ul. Wiejskiej jest absolutnym priorytetem dla marszałek Sejmu i szefa Kancelarii" - podkreślił.

"Zgodnie z zaleceniem, pracownicy Kancelarii Sejmu będą mogli wykonywać swoje obowiązki zdalnie, spoza Sejmu. Będziemy starali się, by była to jak największa grupa ludzi, mając jednocześnie na uwadze sprawność i ciągłość funkcjonowania urzędu" - poinformował dyrektor CIS.

Przekazał też, że od poniedziałku, 16 marca, zmienione zostanie wejście, którym na teren parlamentu wchodzą przedstawiciele mediów. Zamiast dotychczasowego wejścia DV do dyspozycji dziennikarzy będzie wejście BII, czyli główne przejście do Senatu.

Grzegrzółka zwrócił się też z apelem do redakcji, aby w miarę możliwości ograniczyły liczbę dziennikarzy delegowanych do pracy w Sejmie. "Jednorazowe przepustki nadal są dostępne, jednak preferowane są stałe i roczne karty wstępu. Reporterów prosimy o wyrozumiałość i bardzo liczymy na dobrą współpracę" - napisał na Twitterze dyrektor CIS.

W późniejszym komunikacie CIS zasugerowało, aby na Wiejską delegowani byli przede wszystkim reporterzy dysponujący stałymi bądź okresowymi kartami wstępu.

Jak zapewnia Centrum Informacyjne Sejmu, nadzwyczajne okoliczności związane z koronawirusem są cały czas obserwowane i analizowane przez specjalny zespół koordynujący działania Kancelarii Sejmu.

Wicedyrektor Centrum Informacyjnego Senatu Anna Godzwon poinformowała, że decyzje dot. ewentualnych zmian organizacyjnych jeśli chodzi o Kancelarię Senatu i CIS być może zostaną podjęte na rozpoczętym o godz. 14.30 na Konwencie Seniorów.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.