PARTNER PORTALU
  • BGK

Jak zacząć kampanię w internecie? Z przytupem

  • Zbigniew Konarski    11 września 2018 - 06:00

Rozmawiamy z doktorem Krystianem Dudkiem, specjalistą od marketingu politycznego. Tą rozmową rozpoczynamy nasz cykl rozmów o wyborach samorządowych 2018 pt. "Reguły gry". Adresujemy je do tych, którzy będą wybierani i do tych, którzy będą wybierać.




Na początek: Czy to prawda, że ten, kogo nie ma w internecie, tak naprawdę w ogóle nie istnieje? Tak, to prawda... I oznacza, że każdy kandydat na radnego lub burmistrza w internetowej sieci musi poruszać się co najmniej swobodnie.

Facebook, Twitter, Instagram to dziś podstawowe narzędzia używane w kampaniach wyborczych. Oczywiście są też inne. Takie z katalogu barona de Coubertin i takie, które niekoniecznie się w nim mieszczą. Ale cóż: zwycięzców się nie sądzi, a przegranych nie pamięta.

W następnym odcinku o tym, jak zaplanować, kiedy i od czego zacząć kampanię wyborczą. Dr Krystian Dudek porównuje przygotowanie strategii kampanii wyborczej z wizytą u lekarza. Ten najpierw zapyta „co pani jest?”, potem zbada, wyniki porówna z wynikami innych, podobnych badań, wyciągnie wnioski, postawi diagnozę i przygotuje plan postępowania. Pacjentka ów plan wdroży lub nie. A czy postąpiła słusznie, dowie się po otwarciu urny wyborczej. 

Uwaga - wy też możecie brać udział w przygotowaniu naszego programu - dajcie znać w komentarzach jaki temat chcielibyście, żebyśmy poruszyli. No i z kim porozmawiali.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (8)

  • Koko, 2018-09-15 15:55:24

    Takie oczywiste a jednak trzeba to wiedzieć i pamiętać żeby stosować i wygrywać :)
  • Joanna, 2018-09-13 08:04:37

    Świetny wywiad. Jestem pod wrażeniem dr Dudka
  • Z, 2018-09-12 09:46:30

    Chętnie dowiedziałbym się czegoś więcej od Pana Krystiana



Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.