PARTNER PORTALU
  • BGK

Kampania samorządowa 2018: Internet nie zapomina

  • Zbigniew Konarski    12 października 2018 - 06:00

Czy nie przecenia się internetu jako narzędzia służącego do nawiązywania kontaktu z wyborcami? Nie! To prawda, że nic nie zastąpi osobistego kontaktu z tymi, o poparcie których się zabiega. Ale tylko internet pozwala dotrzeć do tak dużej ich liczby.




Bezpośrednie spotkania z wyborcami są najlepszym sposobem zdobywania głosów. Można wtedy natychmiast reagować na ich emocje, odczytywać mowę ciała, na bieżąco korygować treść i nastrój wypowiedzi. Można, przedstawiając swój program, promować przy okazji własną osobę, zdobywać sympatię.

– Ale czasy się zmieniają – podkreśla dr Krystian Dudek z Instytutu Publico. – Trzeba przyjąć do wiadomości, że te wybory nie są takie, jak te sprzed czterech czy ośmiu lat. Zmienia się sposób komunikowania ludzi.

Kiedyś nie było Facebooka, Twittera i Instagramu. Teraz są i trzeba umieć z nich korzystać.

 

W następnym odcinku sięgniemy po ustawę o samorządzie i Konstytucję. Dr Stefan Płażek z Uniwersytetu Jagiellońskiego, ekspert w dziedzinie prawa samorządowego, wyjaśni co i dlaczego sprawia, że samorząd terytorialny jest ważnym rozdziałem prawnego ustroju Rzeczpospolitej.

Facebook Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA




×
KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.